بررسی تاثیر استراتژی های بازاریابی بر عملکرد شرکت های صادرکننده مرکبات در استان مازندران


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر استراتژی های بازاریابی بر عملکرد شرکت های صادرکننده مرکبات در استان مازندران دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر استراتژی های بازاریابی بر عملکرد شرکت های صادرکننده مرکبات در استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر استراتژی های بازاریابی بر عملکرد شرکت های صادرکننده مرکبات در استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر استراتژی های بازاریابی بر عملکرد شرکت های صادرکننده مرکبات در استان مازندران :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

در خلال سال های اخیر، استراتژی های بازاریابی به یکی از مفاهیم مهم مدیریت تبدیل شده و با فرهنگ شرکت های پیشرو عجین گشته است امروزه سازمان هایی در محیط رقابتی برنده خواهند بود که از حوزه فعالیت و عملکرد خود درک و ارزیابی عمیق تری داشته و برای خود مزیت های رقابتی بیشتری فراهم می سازند. هدف از این تحقیق بررسی تاثیر استراتژی های بازاریابی برعملکرد شرکت های صادرکننده مرکبات در استان مازندران می باشد. این تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر جمع آوری داده ها توصیفی – پیمایشی می باشد. جامعه آماری تحقیق مدیران شرکت های صادر کننده مرکبات در سطح استاان مازندران می باشند که پس از نمونه گیری به روش تصادفی ساده تعداد ۱۱۵ پرسشنامه گردآوری شد. برای سنجش متغیر مستقل استراتژی های بازاریابی از پرسشنامه زمانی ۱۳۹۲ و برای سنجش متغیر وابسته عملکرد صادراتی از پرسشنامه زو و همکاران ۱۹۹۵ استفاده شده است. روایی پرسشنامه تایید و پایایی آن نیز با استفاده از آزمون الفای کرونباخ مورد تایید واقع شد. داده ها با استفاده از نرم افزارهای SPSS و LISREL مور آزمون قرار گرفت. یافته های پژوهش حاکی از آن است که استراتژی های بازاریابی بر عملکرد صادراتی تاثیر مثبت و معناداری دارد و همچنین از میان ابعاد استراتژی های بازاریابی به ترتیب استراتژی رهبری هزینه، استراتژی تمرکز، استراتژی تنوع و استراتژی تمایز بیشترین تاثیر را بر عملکرد صادراتی دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.