بررسی تاثیر ابعاد آمیزه بازاریابی بر عملکرد صادراتی واحدهای تولیدی – صادراتی صنایع لبنی استان مازندران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر ابعاد آمیزه بازاریابی بر عملکرد صادراتی واحدهای تولیدی – صادراتی صنایع لبنی استان مازندران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر ابعاد آمیزه بازاریابی بر عملکرد صادراتی واحدهای تولیدی – صادراتی صنایع لبنی استان مازندران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ابعاد آمیزه بازاریابی بر عملکرد صادراتی واحدهای تولیدی – صادراتی صنایع لبنی استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر ابعاد آمیزه بازاریابی بر عملکرد صادراتی واحدهای تولیدی – صادراتی صنایع لبنی استان مازندران :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
با وجود آنکه نیاز به تحقیقات بسیاری برای شناسایی بر عملکرد صادراتی احساس می شود،اما متاسفانه تلاش های اندکی در این زمینه و به خصوص در مورد کالاهای صادراتی ایرانی صورت پذیرفته است مطالعاتی که در آن نقش امیخته بازاریابی در عملکرد صادراتی بنگاه ها مورد تایید قرار گرفته است علاوه بر توجه دادن مدیران این بنگاه ها به اهمیت تخصیص منابع کافی برای طراحی مناسب راهکار آمیخته بازاریابی، ره اورد مهمی نیز برای مدیران سطوح عالی سیاست گذاری صادراتی به همراه دارد. هدف از این تحقیق بررسی تاثیر ابعاد آمیزه بازاریابی بر عملکرد صادراتی واحدهای تولیدی صادراتی صنایع لبنی استان مازندران می باشد. روش انجام پژوهش توصیفی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری این پژوهش مدیران واحدهای ذکر شده می باشند که تعداد کل مدیران ۱۴۵ نفر می باشند. برای نمونه گیری در این تحقیق از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شده است در این پژوهش از پرسشنامه خداد حسینی و همکاران همین طور زو و همکاران به ترتیب برای سنجش متغیرهای مستقل ابعاد آمیزه بازاریابی و متغیر وابسته عملکرد صادراتی استفاده شده است روایی پرسشنامه تایید و پایایی آن نیز با استفاده از آزمون الفای کرونباخ مورد تایید واقع شد. داده ها با استفاده از نرم افزارهای SPSS , LISREL مورد ازمون قرار گرفت. یافته های پژوهش حاکی از این است که اولا، میان ابعاد آمیزه بازارایابی و عملکرد صادراتی واحدهای تولیدی صادراتی صنایع لبنی استان مازندران رابطه مثبت و معناداری وجود دارد و ثانیا، از میان ابعاد آمیزه بازاریابی به ترتیب قیمت، ترفیع، توزیع، فرد مالک و محصول بیشترین تاثیر را بر عملکرد صادراتی فوق دارا می باشند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.