رابطه ی جو سازمانی با خودکارآمدی حرفه ای آموزگاران زن مدارس ابتدایی شهرستان کوهدشت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه ی جو سازمانی با خودکارآمدی حرفه ای آموزگاران زن مدارس ابتدایی شهرستان کوهدشت دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه ی جو سازمانی با خودکارآمدی حرفه ای آموزگاران زن مدارس ابتدایی شهرستان کوهدشت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه ی جو سازمانی با خودکارآمدی حرفه ای آموزگاران زن مدارس ابتدایی شهرستان کوهدشت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه ی جو سازمانی با خودکارآمدی حرفه ای آموزگاران زن مدارس ابتدایی شهرستان کوهدشت :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
این تحقیق با هدف بررسی رابطه بین جو سازمانی و خودکارآمدی حرفه ای آموزگاران زن مدارس ابتدایی شهرستان کوهدشت انجام گرفت. جامعه آماری این پژوهش تمام آموزگاران زن مدارس ابتدایی شهرستان کوهدشت که در سال تحصیلی ۹۵ – ۹۴ مشغول کار بودند که جمعا ۹۰۰ نفر بودند . نمونه مورد بررسیبراساس جدول کرجسی و مورگان محاسبه شد و تعداد ۲۶۹ نفر محاسبه شد . برای جمع آوری دادهها از پرسشنامه جو سازمانی هالپین و کرافت ) ۱۹۹۶ ( و پرسش نامه خودکارآمدی حرفه ای اسچان موران و – وولفوک ) ۱۹۹۹ ( استفاده شد. برای طبقهبندی و تجزیه و تحلیل دادههای جمع آوری شده از آمارتوصیفی و آمار استنباطی شامل آزمون همبستگی پیرسون و رگرسیون گام به گام میاستفاده شد. بدین منطور از نرم افزار ۲۰ spss استفاده شده است. نتایج پژوهش: نتایج نشان داد که بین جوسازمانی و خودکارآمدی حرفه ای آموزگاران زن رابطه ای مثبت و معنادار وجود دارد. از بین متغیرهای پیش بین واردشده در تحلیل بر اساس بیشترین سطح معناداری، متغیر مزاحمت ، روحیه گروهی ، ملاحظه گری ، فاصله گیری پیش بینی کننده ی قوی تری برای خودکارآمدی حرفه ای بودند .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.