مقاله بررسی اثر شدت توان توقیف کنندگی (restraint)در عملیات حرارتی سطحی موضعی بر میزان خمش زدایی رو تورهای نیروگاهی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثر شدت توان توقیف کنندگی (restraint)در عملیات حرارتی سطحی موضعی بر میزان خمش زدایی رو تورهای نیروگاهی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر شدت توان توقیف کنندگی (restraint)در عملیات حرارتی سطحی موضعی بر میزان خمش زدایی رو تورهای نیروگاهی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر شدت توان توقیف کنندگی (restraint)در عملیات حرارتی سطحی موضعی بر میزان خمش زدایی رو تورهای نیروگاهی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر شدت توان توقیف کنندگی (restraint)در عملیات حرارتی سطحی موضعی بر میزان خمش زدایی رو تورهای نیروگاهی :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

رخداد اعوجاج یا خمش یکی از مسائل بغرنج درروتورهای نیروگاهی بوده به گونه ای که این مساله می تواند سیستم سرویس دهی روتورهای مزبور را دچار اختلال نموده و حتی ممکن است باعث خارج شدن توربین از مدار گردد یکی از روشهای حل این مساله استفاده از عملیات حرارتی دهی سطحی موضعی hot spot درمحل حاوی حداکثر خمش می باشد که امروزه کاربرد فراواین در صنایع نیروگاهی دارد اگرچه دما زمان موقعیت و ;نیز از پارامترهای اساسی دراین نوع عملیات حرارتی محسوب می شود لکن دراین مقاله صرفا اثر توان توقیف کنندگی برکیفیت خمش زدایی روتورهای اعوجاج یافته محوریت توجه قرار خواهد گرفت بدین منظور دراین تحقیق به بررسی اثر فوق روتور اعوجاج یافته در سه حالت مختلف یعنی بدون عایق با عایق خشک و با عایق مرطوب تحت عملیات hot spot قرارگرفته شد سپس نحوه توزیع حرارتی همراه با میزان اثر خمش هرکدام از سه حالات فوق در رخداد پدیده upsetting به کمک روش F.E.M و با استفاده از نرم افزار ANSYS شبیه سازی شد نتایج حاصل از یافته های آزمایشات صنعتی دال برکاهش زمان عملیات مزبور از ۷۸۰ ثانیه در حالت بدون عایق به ۵۴۰ ثانیه درحالت با عایق خشک و درنهایت به ۱۹۰ ثانیه درحالت با عایق مرطوب بوده که این امر با مشاهده نتایج F.E.M ناشی از افزایش میزان اثربخشی توان توقیف کنندگی و درنتیجه آن افزایش شدت رخداد پدیده UPSETTING درسطح منطقه تحت HOTSPOT عنوان می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.