استراتژی های ورود به بازارهای خارجی در صنعت پتروشیمی ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
استراتژی های ورود به بازارهای خارجی در صنعت پتروشیمی ایران دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد استراتژی های ورود به بازارهای خارجی در صنعت پتروشیمی ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استراتژی های ورود به بازارهای خارجی در صنعت پتروشیمی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن استراتژی های ورود به بازارهای خارجی در صنعت پتروشیمی ایران :
تعداد صفحات :۸
چکیده مقاله:
این پژوهش در صدد است به بررسی استراتژی های ورود به بازارهای خارجی در بخش بنگاه های صادر کننده و تولید کننده محصولات پلی پروپیلن ایرانی بپردازد. پژوهش حاضر از حیث هدف، کاربردی و از بعد نحوه جمع آوری داده ها توصیفی و از نوع پیمایشی می باشد. جامعه آماری این تحقیق شامل شرکت ها و بنگاه های است که اقدام به حضور در بازار های خارجی در بخش صنعت پلی پروپیلننموده اند. این بنگاه ها به دو دسته تولید کنندگانی که مستقیما در بازار های خارجی حضور پیدا کرده اند و بنگاه های واسطه ای که به نوعی در صادرات این محصولات دخالت داشته اند می باشد. که شامل ۵۸۴ بنگاه است. نمونه گیری به روش تصادفی ساده انجام گرفتو ۱۸۰ بنگاه به عنوان حجم نمونه انتخاب گردید. داده های پژوهش از طریق پرسش نامه جمع آوری و با نرم افزار spss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج پژوهش نشان می دهد، بنگاه های مذکور در بین استراتژی های ورود به بازارهای خارجی بیشتر از صادرات استفاده کرده اند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.