شناسایی و ارزیابی تاثیر عوامل موفقیت کلیدی فرهنگ سازمانی بر عملکرد سازمانی از طریق کارت امتیازی متوازن


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و ارزیابی تاثیر عوامل موفقیت کلیدی فرهنگ سازمانی بر عملکرد سازمانی از طریق کارت امتیازی متوازن دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و ارزیابی تاثیر عوامل موفقیت کلیدی فرهنگ سازمانی بر عملکرد سازمانی از طریق کارت امتیازی متوازن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و ارزیابی تاثیر عوامل موفقیت کلیدی فرهنگ سازمانی بر عملکرد سازمانی از طریق کارت امتیازی متوازن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و ارزیابی تاثیر عوامل موفقیت کلیدی فرهنگ سازمانی بر عملکرد سازمانی از طریق کارت امتیازی متوازن :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

بازار تجارت جهانی، هر روز به یمن ورود متغیرهای جدید و پیچیده رقابتی تر می شود و آشکار است که سازمان هایی می توانند در این محیط پر تلاطم و غیر قابل پیش بینی به فعالیت مستمر خود ادامه دهند، که فرهنگ سازمانی مناسبی در سرتاسر بخش های مرتبط با عملیات های گوناگون سازماندهی کرده باشند. لذا بررسی ارتباط میانفرهنگ سازمان و عملکرد آن از موضوعات بسیار جدید در حوزه فرهنگ سازمانی بوده و نیازمند توجه بیشتر پژوهشگران به آن است. هدف این مقاله آنست که مجموعه ای از عوامل کلیدی موفقیت فرهنگ سازمانی را معرفی کرده و سپس با ارایهمدلی جامع برای ارزیابی عملکرد فرهنگ سازمانی، راه را برای پژوهشگران آتی برای آزمایش مدل به صورت تجربی و در محیط های کسب و کار مختلف باز نماید. بررسی آماری این مدل به رتبه بندی و شناسایی مهم ترین عواملموفقیتکلیدیفرهنگ سازمانی که باعث افزایش عملکرد سازمانی در ایران می گردد می انجامد. با توجه به نقشکلیدی متغیرهای میانجی، سه متغیر میانجی به مدل اضافه گردیده است. این فرآیند با استفاده از تجربیات نویسنده و نیز با پشتیبانی ادبیات تحقیق مربوطه صورت پذیرفته است. از آنجایی که هیچ پژوهشی تاکنون بهبررسی نقش متغی رهای میانجی خلاقیت و نوآوری، عوامل تغییر زای سازمانی و یادگیری سازمانی در رابطه میان فرهنگ و عملکرد سازمانی نپرداخته است، این پژوهش در نوع خود بسیار خلاقانه و جدید است و می تواند راه را برای پژوهشگران آینده برای بسط این مدل و به کارگیری عناصر با اهمیت بالاتر برای موفقیت سازمان مربوط هموار سازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.