حقوق حاکم بر علایم و برندهای تجاری در فضای مجازی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 حقوق حاکم بر علایم و برندهای تجاری در فضای مجازی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد حقوق حاکم بر علایم و برندهای تجاری در فضای مجازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی حقوق حاکم بر علایم و برندهای تجاری در فضای مجازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن حقوق حاکم بر علایم و برندهای تجاری در فضای مجازی :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

ارتباطات رایانه ای جهانی (اینترنت) که در فضای مجازی صورت می گیرد، مرزهای جغرافیایی را در هم شکسته و قلمرو جدیدی برای فعالیت های بشری بوجود آورده است. بگونه ای که امکان بکارگیری حقوق موجود در چارچوب مرزهای ملی را تضعیف نموده است. با توجه به نفوذ اینترنت در عرصه های مختلف حقوقی، سیاسی، مالی، تجاری و اجتماعی جوامع بشری، دولتها خود را ناگزیر از قانونمند نمودن اینترنت دیده و به فراخور حال خود، قوانین داخلی و بین المللی برای این فضا وضع نموده اند. لکن ماهیت فرامرزی و ابعاد بین المللی اینترنت باعث شده تنظیم آن توسط حاکمیتهای مختلف، موجب اصطکاک صلاحیتها شده و ابهامات حقوق این فضا افزوده گردد. از طرفی، استفاده از فناوری اطلاعات در تجارت، موجب پیدایش مسایلی در قواعد تعیین صلاحیت و قانون حاکم در فضای مجازی شده است بکارگیری علامت تجاری در تجارت الکترونیک موجب بروز چالش میان دو اصل سرزمینی بودن حق بر علامت تجاری و جهانی بودن اینترنت شده است از آنجا که تمرکز بر علایم تجاری از عمده مباحث در حوزه حقوق مالکیت صنعتی می باشد. نمایان شدن نام های دامنه وطعنه زدن آنها به علایم تجاری ! وسواستفاده آنها از طریق بکارگیری در نام های دامنه و نشانی های الکترونیکی، و دشواری اعمال مقررات سنتی ، از مهمترین مباحث این موضوع است. خصوصا بهره برداری نامشروع از علایم مشهور، راهی جز ایجاد مقررات جدید با توجه به تجربه های دیگران باقی نمی گذارد. ملی بودن حمایت از علایم ، نیاز به ثبت رسیدن آنها ، از دیگر مشکلات است که نیاز به همکاری های بین المللی دارد. تحقیق موجود بر اساس روش توصیفی- تحلیلی تالیف گردیده در این پژوهش از روشها و ابزار تجزیه و تحلیل قیاسی و استقراعی بهره گیری شده است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.