رابطه ویژگی های شخصیتی و شغلی با عملکرد معلمان دوره ابتدایی شهرستان دلفان در سال تحصیلی ۹۶-۹۵


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه ویژگی های شخصیتی و شغلی با عملکرد معلمان دوره ابتدایی شهرستان دلفان در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه ویژگی های شخصیتی و شغلی با عملکرد معلمان دوره ابتدایی شهرستان دلفان در سال تحصیلی ۹۶-۹۵  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه ویژگی های شخصیتی و شغلی با عملکرد معلمان دوره ابتدایی شهرستان دلفان در سال تحصیلی ۹۶-۹۵،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه ویژگی های شخصیتی و شغلی با عملکرد معلمان دوره ابتدایی شهرستان دلفان در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ :

تعداد صفحات :۲۷

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر حاضر به بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی و شغلی با عملکرد معلمان دوره ابتدایی شهرستان دلفان در سالتحصیلی ۹۶-۹۵ می باشد. تحقیق حاضر، بر اساس ماهیت و و روش یک تحقیق توصیفی – همبستگی و از نظر هدف یک تحقیق کاربردی است . جامعه پژوهش شامل معلمان دوره ابتدایی شهرستان دلفان است. که تعداد آن ها ۲۴۰ نفر میباشد با توجه به جدولمورگان از ۲۴۰ نفر حاضر در پژوهش ۱۴۲ نفر مرد و ۹۸ نفر زن هستند و روش نمونه گیری به صورت تصادفی طبقه ای می باشد دراین پژوهش از ۱-پرسشنامه شخصیتی نیو توسط کاستا و مک کری (۱۹۸۹)، ۲-پرسشنامه عملکرد معلمان ۳- پرسشنامه شغلی توسط هالند در سال ۱۹۵۸ استفاده شده است . روش تجزیه و تحلیل داده ها به صورت توصیفی داده ها جهت شناختی با استفاده از جداول ونمودارها درقسمت استنباطی،. از آزمون ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون گام به گام استفاده شده است. ضریب همبستگی پیرسون برای رابطه بین ویژگی های شخصیتی و شغلی و عملکرد معلمان دوره ابتدایی شهرستان دلفان ۰/۴۰ برآورد گردیده است. با توجه به ملاک ها، می توان گفت که بین ویژگی های شخصیتی و شغلی و عملکرد معلمان دوره ابتدایی شهرستان دلفان رابطه همبستگی متوسطی وجود دارد که با توجه به سطح معناداری که برابر ۰/۰۰۱ برآورد گردیده است، این میزان همبستگی در سطح اطمینان ۰/۹۹ از لحاظ آماری معنادار قلمداد می گردد. با توجه به ضریب همبستگی برآورد شده، می توان گفت که سطوح بالای ویژگی های شخصیتی و شغلی دبیران با عملکرد شغلی بالا همراه بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.