مقایسه ویژگی های روانشناختی درونگرایی وبرونگرایی واضطراب دانش آموزان موفق و ناموفق دوره ی متوسطه شهر سراب


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه ویژگی های روانشناختی درونگرایی وبرونگرایی واضطراب دانش آموزان موفق و ناموفق دوره ی متوسطه شهر سراب دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه ویژگی های روانشناختی درونگرایی وبرونگرایی واضطراب دانش آموزان موفق و ناموفق دوره ی متوسطه شهر سراب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه ویژگی های روانشناختی درونگرایی وبرونگرایی واضطراب دانش آموزان موفق و ناموفق دوره ی متوسطه شهر سراب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه ویژگی های روانشناختی درونگرایی وبرونگرایی واضطراب دانش آموزان موفق و ناموفق دوره ی متوسطه شهر سراب :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف مقایسه ویژگی های روانشناختی درونگرایی و برونگرایی و اضطراب دانش آموزان موفق و ناموفق دوره یمتوسطه صورت گرفته است در همین راستا اهداف پژوهش به منظور ویژگی های روانشناختی دانش آموزان موفق و ناموفق ومیزان اضطراب درونگرایی و برونگرایی دانش آموزان موفق و ناموفق تنظیم شد و روش تحقیق از نوع توصیفی و همبستگیوجامعه آماری پژوهش شامل ۳۰۰ نفراز دانش آموزان در سال ۹۵-۹۴ دوره دوم متوسطه شهر سراب می باشد که از بین آنها به روش نمونه گیری تصادفی تعداد ۱۲۷ نور انتخاب گردید ابزار جمع آوری داده های این پژوهش دو پرسشنامه استفادهشده: ۱) پرسشنامه اضطراب حالت-صوت اشپیل برگر ۲) پرسشنامه شخصیتی نوجوانان آیزنگ که جهت تجزیه وتحلیل داده هااز آمار توصیفی مانند انحراف معیار –میانگین و توزیع فراوانی و از آمار استنباطی مانند آزمون من ویتنی و آزمون فرید من وبرای نرمال سازی از آزمون گلموگروف و ضریب همبستگی استفاده گردید. با توجه به اطلاعات بدست آمده مهمترین یافتههای پژوهش به شرح زیر می باشد: بین ویژگی های روانشناختی دانش آموزان موفق ونا موفق و اضطراب درونگرایی وبرونگراییدر دانش آموزان موفق و ناموفق ارتباط معناداری وجود دارد. و در پژوهش حاضر بطور کلی ویژگی های روانشناختی و اضطراببه عنوان یکی از عوامل تاثیر گذار بر درونگرایی و برونگرایی مورد بررسی قرار گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.