بررسی تاثیر آموزش بازی های توجهی بر ناتوانی در خواندن دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خواندن شهر اصفهان


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر آموزش بازی های توجهی بر ناتوانی در خواندن دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خواندن شهر اصفهان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر آموزش بازی های توجهی بر ناتوانی در خواندن دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خواندن شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر آموزش بازی های توجهی بر ناتوانی در خواندن دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خواندن شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر آموزش بازی های توجهی بر ناتوانی در خواندن دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خواندن شهر اصفهان :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف تعیین بررسی تاثیر آموزش بازی های توجهی بر ناتوانی در خواندن دانش آموزان مبتلا به اختلالیادگیری خواندن شهر اصفهان صورت پذیرفت. روش پژوهش آزمایشی و از طرح پیش آزمون- پس آزمون با گروه کنترلاستفاده شد. متغیر مستقل آموزش بازی های توجهی و متغیر وابسته عملکرد خواندن دانش آموزان با ناتوانی یادگیریخواندن است. در این پژوهش جامعه آماری عبارت است از کلیه دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن که در پایه سومدبستان مشغول به تحصیل در دبستان های شهر اصفهان در سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵ می باشند. در این پژوهش با استفاده از روش تصادفی خوشه ای چندمرحله ای تعداد ۳۰ دانش آموز دارای اختلال یادگیری خواندن به تصادف انتخاب و بهصورت تصادفی در ۲ گروه ۱۵ نفری گمارده شدند (۱۵ نفر در گروه آزمایش و ۱۵ نفر در گروه کنترل و بر روی گروهآزمایش متغیر مستقل (آموزش بازی های توجهی اعمال گردید. ابزارهای مورد استفاده شامل فهرست نشانگان نارساخوانیو آزمون هوشی وکسلربرای کودکان، ویرایش چهار بود. پس از جمع آوری پرسشنامه ها و استخراج داده های خام، تجزیه وتحلیل داده های حاصل از این پژوهش توسط نرم افزار (SPSS) ویرایش ۲۳ با استفاده از روش های آمار توصیفی و تحلیل کواریانس صورت گرفت. نتایج حاصل از تحلیل داده ها نشان داد که آموزش بازی های توجهی توانسته منجر به ایجادتفاوت معنادار میانگین نمرات متغیر ناتوانی در خواندن دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خواندن شهر اصفهان درمرحله پس آزمون در سطح خطای ۰/۰۵ گردد (p> 0/001). بنابر یافته های حاصل از این پژوهش می توان از آموزش بازی های توجهی در جهت کاهش ناتوانی در خواندن دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خواندن شهر اصفهان بهره برد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.