رایانش ابری و تاثیر آن بر هوش تجاری در سازمان ها


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رایانش ابری و تاثیر آن بر هوش تجاری در سازمان ها دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رایانش ابری و تاثیر آن بر هوش تجاری در سازمان ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رایانش ابری و تاثیر آن بر هوش تجاری در سازمان ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رایانش ابری و تاثیر آن بر هوش تجاری در سازمان ها :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

امروزه سازمان هایی در محیط رقابتی موفق خواهند بود که در حوزه ی فعالیت خود از فناوری های نوین و مزیت‎ های تجارتی بیشتری برخوردار باشند. هوش تجاری استفاده بهینه تکنولوژی برای جمع آوری داده و تبدیل آن به اطلاعات مورد نیاز کسب و کار می باشد، زیرا اطلاعات در بازار رقابتی امروز نمادی از قدرت است، که منجر به اتخاذ تصمیمات هوشمندانه در راستای اهداف تعریف شده ی تجارت موردنظر می شود. هوش تجاری به دلیل هزینه ی بالایی که برای پیاده سازی پایگاه های داده با ظرفیت بالا و پشتیبانی از حجم زیاد داده و هم چنین یک پردازشگر قدرتمند و مناسب برای تحلیل داده ها به سازمان ها تحمیل می کند موجب عدم استقبال تعدادی از واحد های تجاری می شود. اما سازمان ها باید قبول کنند که نباید تنها در فکر سودآوری بالا و هزینه ها باشند بلکه باید روش های مختلف رقابت را بیاموزند چرا که رایانش ابری اقتصاد هوش تجاری را تغییر خواهد داد. هدف از این مقاله مطالعه و بررسی هوش تجاری ابری و مزیت ها و تآثیر آن در کاهش هزینه های سازمان است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.