تدوین چهارچوب مفهومی برای پروژه های پرداخت خرد( کیف پول) براساس پروژه های اجرا شده در سطح کشور
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تدوین چهارچوب مفهومی برای پروژه های پرداخت خرد( کیف پول) براساس پروژه های اجرا شده در سطح کشور دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تدوین چهارچوب مفهومی برای پروژه های پرداخت خرد( کیف پول) براساس پروژه های اجرا شده در سطح کشور کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تدوین چهارچوب مفهومی برای پروژه های پرداخت خرد( کیف پول) براساس پروژه های اجرا شده در سطح کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تدوین چهارچوب مفهومی برای پروژه های پرداخت خرد( کیف پول) براساس پروژه های اجرا شده در سطح کشور :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
هر پرداخت خرد خدمت نسبتا جدیدی است که می تواند روابط پیچیده بین خریدار و فروشنده را تسهیل نماید. همچنین این خدمت با آسان و سهل نمودن فراید خرید، کاهش هزینه تراکنش، کنترل ریسک می تواند در بسیاری از کسب و کارهای که با مبلغ خیلی خرد مانند حمل و نقل عمومی، فروش محتوا در اینترنت فعالیت می کنند را پوشش دهد. علی رغم منافع قابل توجه این خدمت، تلاش های صورت گرفته در این زمینه عموما به نتایج مطلوب و مورد انتظار منجر نشده و بالاخص در سطوح ملی و کشوری مشکلات بسیاری در حین برنامه ریزی و اجرا مواجه می گردد. با بررسی های انجام شده در ادبیات موضوع و تکنولوژی ها و مدل های کسب و کار چارچوب اولیه تحقیق تدوین گردید. در این چارچوب عوامل و شاخص های مناسب برای اجرای موفق سرویس پرداخت خرد شناسایی گردید. با استفاده از این چارچوب و روش رویش نظریه، نمونه های واقعی اجرا شده در کشور بررسی گردید و در نهایت پس از بررسی نمونه های انتخابی، با استفاده از روش رویش نظریه، دلایل شکست این پروژه ها مورد تحلیل قرار گرفت و چهارچوب مفهومی برای رفع آنها تدوین گردید. آنچه در این بررسی کسب گردید این بوده است که ارایه خدمت پرداخت خرد توسط موسسات مالی با در نظر گرفتن کاهش هزینه ریسک بازیگران از الزامات آن محسوب می شود که می بایست در هر سرویس پرداخت خرد محقق گردد. این پژوهش با استفاده از روش رویش نظریه به یک نظریه اصلی و سه نظریه فرعی که لازمه تجاری سازی سرویس های پرداخت خرد است منجر گردید و پیامد آن عواملی چون عناصر وحدت بخشی، یکپارچه سازی و همچنین عوامل رفتاری می باشد که قبل از پیاده سازی باید مورد توجه قرار گیرد تا سرویس پرداخت خروجی موفق و اثر بخش داشته باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.