بررسی عوامل تاثیرگذار برقصد خرید سفر بصورت آنلاین (مطالعه موردی: گردشگرانی که زنجان را بعنوان مقصد سفر انتخاب کرده اند)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل تاثیرگذار برقصد خرید سفر بصورت آنلاین (مطالعه موردی: گردشگرانی که زنجان را بعنوان مقصد سفر انتخاب کرده اند) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل تاثیرگذار برقصد خرید سفر بصورت آنلاین (مطالعه موردی: گردشگرانی که زنجان را بعنوان مقصد سفر انتخاب کرده اند)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل تاثیرگذار برقصد خرید سفر بصورت آنلاین (مطالعه موردی: گردشگرانی که زنجان را بعنوان مقصد سفر انتخاب کرده اند)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل تاثیرگذار برقصد خرید سفر بصورت آنلاین (مطالعه موردی: گردشگرانی که زنجان را بعنوان مقصد سفر انتخاب کرده اند) :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

امروزه تجارت الکترونیک یکی از مهمترین مسایل مطرح در کسب وکار است. یکی از شیوه های جدید خرید که مزایای گسترده ای دارد، خرید سفر به صورت آنلاین است. هدف ما از این پژوهش یافتن عوامل موثر بر قصد خرید خدمات سفر به صورت آنلاین است. در این پژوهش مدلی برای ارزیابی عوامل تاثیرگذار برقصد خرید سفر بصورت آنلاین ارایه شده است. سپس رابطه بین مولفه های تعریف شده توسط پرسشنامه تکمیل شده گردشگرانی که به زنجان سفر کرده بودند، مورد بررسی قرار گرفت. این مدل بر روی نمونه ۲۶۹ نفره از گردشگرانی که به زنجان سفر کرده بودند بصورت تصادفی مورد آزمایش قرارگرفت. برای تحلیل داده های پژوهش از آزمون همبستگی پیرسون، رگرسیون، تحلیل عاملی تاییدی استفاده شد. نتایج تحقیق نشان دادکه قصد خرید خدمات سفر بصورت آنلاین، عمدتا تحت تاثیر نگرش، اعتماد، مزیت های نسبی خرید آنلاین (راحتی، تنوع محصولات، صرفه جویی زمانی) و دسترسی به تسهیلات خرید (امکانات مالی، کارت اعتباری، دسترسی به اینترنت) است. به ترتیب، صرفه جویی زمانی و تنوع محصولات، بیشترین تاثیر بر قصد خرید سفر بصورت آنلاین را داشتند. در این پژوهش ارتباط دسترسی به تسهیلات خرید، تنوع محصولات با نگرش و قصد خرید، بررسی شد که تاکنون مورد بررسی قرار نگرفته بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.