رضایت مندی مشتریان بانک ها از ارایه ی خدمات الکترونیک


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رضایت مندی مشتریان بانک ها از ارایه ی خدمات الکترونیک دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رضایت مندی مشتریان بانک ها از ارایه ی خدمات الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رضایت مندی مشتریان بانک ها از ارایه ی خدمات الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رضایت مندی مشتریان بانک ها از ارایه ی خدمات الکترونیک :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

در سال های اخیر با ورود پدیده ی الکترونیک به زندگی مردم و همگام شدن ان با بانکداری موجب پیشرفت قابل ملاحظه ای در زمینه ی بانکداری الکترونیک شد و مسیله ی خدمات الکترونیک به عنوان یک مسیله ی راهبردی و کلیدی برای سازمان هایی که در بخش خدمات انلاین فعالیت میکنند شناخته شده است.در تحقیق حاضر به بررسی تاثیر خدمات الکترونیک بانک ها بر رضایت مندی مشتریان با استفاده از مدلE.SERVEQUAL انجام شده جامعه ی اماری ان مشتریان بانک ملی اهواز بوده و حجم نمونه به صورت پیمایشی انتخاب شده وتعداد ان ۳۸۴ نفر میباشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.