تحلیل عوامل موثر بر شکلگیری انتظارات شهروندان از خدمات عمومی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحلیل عوامل موثر بر شکلگیری انتظارات شهروندان از خدمات عمومی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحلیل عوامل موثر بر شکلگیری انتظارات شهروندان از خدمات عمومی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل عوامل موثر بر شکلگیری انتظارات شهروندان از خدمات عمومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تحلیل عوامل موثر بر شکلگیری انتظارات شهروندان از خدمات عمومی :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
امروزه مشتری مداری فقط به سازمانهای خصوصی و بازرگانی اختصاص نداشته و با مطرح شدن نظریه مدیریت گرایی و شهروند محوری، مشتری مداری در سازمانهای دولتی نیز از اهمیت و جایگاه ویژهای برخوردار گردید و با توجه به اینکه فلسفه و رسالت اصلی مدیریت دولتی، تامین منافع و مصالح عموم جامعه است، لذا سازمانهای ارایهدهنده خدماتعمومی، نقش انتظارات شهروندان را به منظور ارایه خدمات با کیفیت و جلب رضایت آنان باید در نظر بگیرند. بدین منظور هدف این پژوهش، بررسی عوامل موثر بر شکلگیری انتظارات شهروندان از خدمات عمومی میباشد. روش تحقیق اینپژوهش، مروری و توصیفی و روش گردآوری اطلاعات به صورت اسنادی-کتابخانه ای میباشد. نتایج به دست آمده حاکی از این است که عوامل موثر در شکلگیری انتظارات شهروندان از خدمات عمومی را در سه گروه زمینههای فردی، عوامل مربوط به سازمانهای دولتی و رسانهها میتوان تقسیم کرد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.