بررسی نقش فناوری اطلاعات در مدیریت ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش فناوری اطلاعات در مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش فناوری اطلاعات در مدیریت ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش فناوری اطلاعات در مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش فناوری اطلاعات در مدیریت ارتباط با مشتری :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

رقابت جهانی و چالش های پیش روی تجارت و صنایع فشار بسیاری را بر سازمان ها برای ایجاد مزیت رقابتی پایدار تحمیل کرده است. شرکت هایی که برای قدرت بازار به رقابت می پردازند، دایم به دنبال یافتن راه هایی برای پشت سرگذاشتن رقبا هستند. مدیریت موفق ارتباط با مشتری، یکی از مزایای رقابتی است که شرکت ها می توانند برایجلوگیری از انتقال مشتریان به سوی دیگر شرکت ها مورد بهره برداری قرار دهند. با ورود فناوری اطلاعات به موضوع مدیریت ارتباط با مشتری، تغییرات گسترده ای در رویکرد سازمان ها به مشتری و مخصوصا در بازاریابی به وجود آمدهاست. با توجه به آنچه گفته شد لازم است که تاثیرات فناوری اطلاعات بر مدیریت ارتباط با مشتری مورد بررسی قرار گیرد. تحقیقات نشان می دهد که مدیریت ارتباط با مشتری، به عنوان یکی از سیستم های اطلاعاتی در سازمان ها، با ترکیب کردن فناوری اطلاعات، بازاریابی و خدمات به راحتی قادر است نیاز های اطلاعاتی و ارتباطی سازمان را پوششدهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.