بررسی تاثیر هوش هیجانی بر بازارگرایی در صنعت لبنیات شهرستان نیشابور
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر هوش هیجانی بر بازارگرایی در صنعت لبنیات شهرستان نیشابور دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر هوش هیجانی بر بازارگرایی در صنعت لبنیات شهرستان نیشابور کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر هوش هیجانی بر بازارگرایی در صنعت لبنیات شهرستان نیشابور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر هوش هیجانی بر بازارگرایی در صنعت لبنیات شهرستان نیشابور :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
هوش هیجانی به مجموعه ای از ظرفیت ها ، قابلیت ها ومهارت ها که تواناییهای فرد را در برخورد موفقیت آمیز با ضرورت و فشارهای محیطی افزایش می دهد و باعث رفتارهای سازگارانه و انسان دوستانه از سوی فرد می شود. هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر هوش هیجانی بر بازارگرایی در صنعت لبنیات شهرستان نیشابور می باشد . در این پژوهش از روش توصیفی – همبستگی استفاده شده است جامعه آماری این تحقیق را کلیه مدیران سازمان و کارکنان صنایع تولیدی لبنیات شهرستان نیشابور تعداد ۲۱۴ نفر ، اعم از زن مرد که با مشتریان و رقبای سازمان ارتباط مستقیم دارند و در سال ۱۳۹۴ مشغول بهفعالیت بوده اند تشکیل می دهد . تعداد ۱۴۶ نفر با استفاده از جدول مورگان به روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شده اند و برای جمع آوری اطلاعات از دو پرسشنامه استاندارد ، پرسشنامه هوش هیجانی شرینگ ( ۱۹۹۶ ) و پرسشنامه بازارگرایی نارور و اسلاتر ( ۱۹۹۰ ) استفاده شد . روایی و پایایی هر دو پرسشنامه بازارگرایی۰/۸۴۳ و پرسشنامه هوش هیجانی۰/۹۴ می باشد. تجزیه و تحلیل دادهها از روش آماری رگرسیون استفاده شده است . نتایج نشان داد هوش هیجانی یر بازارگرایی در صنایع لبنیات شهرستان نیشابور تاثیر دارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.