اجرای فرآیند تحلیل سلسله مراتبی با استفاده از دیفازی ماتریس مقایسات زوجی به منظور تدوین راهبردهای بازاریابی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اجرای فرآیند تحلیل سلسله مراتبی با استفاده از دیفازی ماتریس مقایسات زوجی به منظور تدوین راهبردهای بازاریابی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اجرای فرآیند تحلیل سلسله مراتبی با استفاده از دیفازی ماتریس مقایسات زوجی به منظور تدوین راهبردهای بازاریابی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اجرای فرآیند تحلیل سلسله مراتبی با استفاده از دیفازی ماتریس مقایسات زوجی به منظور تدوین راهبردهای بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اجرای فرآیند تحلیل سلسله مراتبی با استفاده از دیفازی ماتریس مقایسات زوجی به منظور تدوین راهبردهای بازاریابی :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
در طول یک دهه گذشته تغییرات زیادی در نظام بیمه کشور ایجاد شده است که از جمله آن واگذاری بخشهای مختلف اقتصادی به بخش خصوصی بوده است. بنابراین یکی از خدماتی که زمینههای رشد و توسعه آن در کشور مهیا شده است خدمات بیمه و شیوههای بازاریابی در این صنعت پر رونق و جذاب است. اینپژوهش به منظور بررسی اجرای فرآیند تحلیل سلسله مراتبی با استفاده از دیفازی ماتریس مقایسات زوجی به منظور تدوین راهبردهای بازاریابی در شرکتهای بیمه ایران در استان خوزستان انجام شد. این تحقیق کاربردی – توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه و نمونه آماری تحقیق حاضر مدیران و کارشناسان خبره شعب بیمهایران در استان خوزستان است که تعداد آنها برابر ۳۰ نفر است. گردآوری دادهها به دو روش کتابخانهای و میدانی انجام شد. ابزار جمعآوری اطلاعات محقق در روش کتابخانهای در این پژوهش عبارت است از همه اسنادچاپی همانند کتاب، دایرهالمعارفها، مجلات، مصاحبههای چاپ شده، پژوهشنامهها، کتابهای همایشهای علمی، متون چاپی نمایه شده در بانکهای اطلاعاتی و اینترنت بود. در مرحله بع با استفاده از روشAHPفازی و تشکیل ماتریس مقایسات زوجی، معیارهای شناسایی شده جهت انتخاب بهترین راهبرد، وزندهی گردید و میزان تاثیر هر یک با استفاده از نرم افزارSuperdecision تعیین گردید. نتایج نشان داد که بالاترین رتبه در بین ابعاد به ترتیب شامل محصول/خدمات، مکان، افراد، قیمت، ارتقاء و روابط عمومی و کمترین رتبه مربوط به شواهد فیزیکی میباشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.