بررسی رابطه بین مهارت ارتباطی و رضایت شغلی کارکنان ( مورد مطالعه: شعب بانک ملت استان لرستان )
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین مهارت ارتباطی و رضایت شغلی کارکنان ( مورد مطالعه: شعب بانک ملت استان لرستان ) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین مهارت ارتباطی و رضایت شغلی کارکنان ( مورد مطالعه: شعب بانک ملت استان لرستان ) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین مهارت ارتباطی و رضایت شغلی کارکنان ( مورد مطالعه: شعب بانک ملت استان لرستان )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین مهارت ارتباطی و رضایت شغلی کارکنان ( مورد مطالعه: شعب بانک ملت استان لرستان ) :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
در این تحقیق به بررسی رابطه ی بین مهارت ارتباطی و رضایت شغلی کارکنان در شعب بانک ملت استان لرستان پرداخته می شود تحقیق دارای یک فرضیه اصلی و سه فرضیه فرعی می باشد. جامعه آماری شاملکلیه کارکنان و شعب بانک ملت استان لرستان می باشد که برای روایی پرسشنامه از روایی منطقی و پایایی آن با الفا کرونباخ محاسبه شده است و تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از آزمون اسپیرمن و فریدمن انجام شد که نتایج تحقیق نشان داد که همه فرضیه ها تایید شد و مهمترین بعد مهارت ارتباطی مهارت کلامی می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.