رویکرد ارتباطات بازاریابی برای عصر دیجیتال: دستورالعملهای مدیریتی برای ادغام رسانه های اجتماعی


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رویکرد ارتباطات بازاریابی برای عصر دیجیتال: دستورالعملهای مدیریتی برای ادغام رسانه های اجتماعی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رویکرد ارتباطات بازاریابی برای عصر دیجیتال: دستورالعملهای مدیریتی برای ادغام رسانه های اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رویکرد ارتباطات بازاریابی برای عصر دیجیتال: دستورالعملهای مدیریتی برای ادغام رسانه های اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رویکرد ارتباطات بازاریابی برای عصر دیجیتال: دستورالعملهای مدیریتی برای ادغام رسانه های اجتماعی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

اگرچه رسانههای اجتماعی به منبع تعامل بین مصرفکنندگان و برندهای مطلوبشان تبدیلشده، جای تعجب است که پژوهشهای آکادمیک اندکی به دنبال درک نحوه استفاده از رسانههای اجتماعی در استراتژی ارتباطات بازاریابی موجود یک شرکت بودهاند. در این بررسی، نویسندگان پژوهشهایی را با مدیران و پرسنل مسیول اتخاذ تصمیمات رسانههای اجتماعیانجام دادند تا به درکی از نحوه ترکیب رسانههای اجتماعی در استراتژی ارتباطات بازاریابی موجود توسط مدیران برسند. هفت مصاحبه جامع با این مدیران برگزار شد تا درکی از رویکردشان به رسانههای اجتماعی، مخاطرات پیش رو، و راهحلهایبهکارگرفتهشده از طرف آنها حاصل شود. یافتهها مشخص میکنند که مدیران بسترهای اجتماعی را در چهار گروه طبقهبندی میکنند: مدیریت ارتباط، جمعآوری اخبار، ابتکار، و تفریح و سرگرمی. اگرچه هدف بسترهای اجتماعی متفاوت است، یکهویت برند منسجم در هر یک از این بسترها با چهار پارامتر تلفیق زیر ایجاد میشود: ثبات، تطابق، تعهد، و احتیاط. یافتهها مشخص میکنند که چگونه مدیران یک برند رسانههای اجتماعی را در استراتژی ارتباطات قرار داده و از بسترهای رسانههای اجتماعی متفاوت جهت درک و مخاطب قرار دادن نیازهای هر یک از مشتریان استفاده میکنند. نویسندگان برخی ابزارها رابرای راهنمایی در حوزه پیادهسازی و مدیریت ارتباطات رسانههای اجتماعی در طول بسترها پیشنهاد میکنند. شما دارای یک واسط تبلیغاتی هستید که اجازه تکامل گفتاری بین مشتری و برند را فراهم میکنند، مانند خرید یک خودرو. مشکلات، تمایلات، نیازها و چالشهایمان را با فروشنده در میان میگذاریم و آنها به دنبال یک راه حل خواهند بود. حالت مشابهی در مورد جامعه صادق است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.