بررسی تاثیر تصورات مشتری از خدمات بر رضایت مشتریان از بانکداری الکترونیک متغیر میانجی: ارزش ادراک شده از کیفیت خدمات
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر تصورات مشتری از خدمات بر رضایت مشتریان از بانکداری الکترونیک متغیر میانجی: ارزش ادراک شده از کیفیت خدمات دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر تصورات مشتری از خدمات بر رضایت مشتریان از بانکداری الکترونیک متغیر میانجی: ارزش ادراک شده از کیفیت خدمات کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر تصورات مشتری از خدمات بر رضایت مشتریان از بانکداری الکترونیک متغیر میانجی: ارزش ادراک شده از کیفیت خدمات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر تصورات مشتری از خدمات بر رضایت مشتریان از بانکداری الکترونیک متغیر میانجی: ارزش ادراک شده از کیفیت خدمات :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
هدف از این پژوهش بررسی تاثیر تصورات مشتری از خدمات بر رضایت مشتریان از بانکداری الکترونیک با نقش میانجی ارزش ادراک شده از کیفیت خدمات است. جامعه آماری این تحقیق شامل تمامی مشتریان خدمات آنلاین بانک تجارت شهرستان بهبهان است که نمونه پژوهش ازبین مشتریان یاد شده به روش نمونه گیری تصادفی ساده ۳۸۴ نفر در نظر گرفته شد که با توجه به احتمال ناقص پر شدن پرسشنامهها، ۴۰۰ پرسشنامه توزیع شد که از این تعداد ۳۵۹ پرسشنامه کامل و قابل تحلیل برگشت داده شد. ارزیابی الگوی پیشنهادی تحقیق از طریق الگویابیمعادلات ساختاری و با استفاده از نرم افزارهای SPSS و AMOS انجام گرفت. نتایج حاکی از آن است که بین تصورات مشتری از خدمات و ارزش درک شده از کیفیت خدمات رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. همچنین، بین ارزش درک شده از کیفیت خدمات و رضایت مشتریاناز خدمات بانکداری الکترونیک رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. بهعلاوه، تصورات مشتری از خدمات بر رضایت مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک دارای اثر مثبت و معناداری است. همچنین، نتایج نشان داد که ارزش درک شده از کیفیت خدمات در رابطه بین تصورات مشتری از خدمات و رضایت مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک نقش میانجی ایفا میکند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.