نقد و بررسی مدیریت آسیا و اقیانوسیه اقیانوس آسیا قابلیت نوآوری های کوچک و متوسط از طریق توانایی کارآفرینی ، بازاریابی ، سرمایه ی وابسته و توانمندسازی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقد و بررسی مدیریت آسیا و اقیانوسیه اقیانوس آسیا قابلیت نوآوری های کوچک و متوسط از طریق توانایی کارآفرینی ، بازاریابی ، سرمایه ی وابسته و توانمندسازی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقد و بررسی مدیریت آسیا و اقیانوسیه اقیانوس آسیا قابلیت نوآوری های کوچک و متوسط از طریق توانایی کارآفرینی ، بازاریابی ، سرمایه ی وابسته و توانمندسازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقد و بررسی مدیریت آسیا و اقیانوسیه اقیانوس آسیا قابلیت نوآوری های کوچک و متوسط از طریق توانایی کارآفرینی ، بازاریابی ، سرمایه ی وابسته و توانمندسازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقد و بررسی مدیریت آسیا و اقیانوسیه اقیانوس آسیا قابلیت نوآوری های کوچک و متوسط از طریق توانایی کارآفرینی ، بازاریابی ، سرمایه ی وابسته و توانمندسازی :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

این مقاله با بررسی تاثیر قابلیت های کارآفرینی ، بازاریابی ، سرمایه ی وابسته و توانمند سازی نسبت به توانایی تغییر و نوآوری و اجرا جمع آوری شده است. مساله مطروحه در مقاله این است که چگونه قابلیت های نوآوری و عملکرد شرکت های کوچک و متوسط ایجاد شده در aJepar Trosco را بهبود ببخشیم. مثال استفاده شده در این مقاله، صاحبان شرکت های کوچک و متوسطی در Jepara Trosco متشکل از ۱۲۰ نفر با استفاده از روش نمونه گیری سودمند می باشند. داده ها با استفاده از روش برآورد از طریق مصاحبه و پرسشنامه جمع آوری شده اند. نتایج حاصل از آنالیز داده ها با استفاده از PLS نشان داد که تاثیر مثبت و قابل توجهی از قابلیت کارآفرینی، بازاریابی، سرمایه ی وابسته و توانمندسازی به سمت قابلیت نوآوری و عملکرد وجود دارد. عملکرد را به طور قابل ملاحظه و مثبتی تحت تاثیر مزیت رقابتی قرار می دهد . بر مبنای یافته های این مطالعه و تحقیق، قابلیت های نوآوری و عملکرد میتوانند از طریق توسعه کارآفرینی، توانایی بازاریابی، سرمایه ی وابسته، و توانمند سازی افزایش یابند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.