بررسی و تحلیل تاثیر اعتماد اجتماعی مشتریان بر میزان موفقیت بازاریابی الکترونیک: مطالعه موردی شرکت بیمه سامان در شهر تهران


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و تحلیل تاثیر اعتماد اجتماعی مشتریان بر میزان موفقیت بازاریابی الکترونیک: مطالعه موردی شرکت بیمه سامان در شهر تهران دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و تحلیل تاثیر اعتماد اجتماعی مشتریان بر میزان موفقیت بازاریابی الکترونیک: مطالعه موردی شرکت بیمه سامان در شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و تحلیل تاثیر اعتماد اجتماعی مشتریان بر میزان موفقیت بازاریابی الکترونیک: مطالعه موردی شرکت بیمه سامان در شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و تحلیل تاثیر اعتماد اجتماعی مشتریان بر میزان موفقیت بازاریابی الکترونیک: مطالعه موردی شرکت بیمه سامان در شهر تهران :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف کلی این تحقیق بررسی و تحلیل تاثیر اعتماد اجتماعی مشتریان بر میزان موفقیت بازاریابی الکترونیکی بیمه سامان در شعب شهر تهران است. این تحقیق از نوع پیمایشی است و از آنجا که این تحقیق متغیرهای مستقل را مورد بررسی و رابطه آنها را با متغیرهای وابسته تحقیق موردسنجش قرار می دهد به این لحاظ این تحقیق از نوع توصیفی همبستگی می باشد که به روش -پیمایشی اجرا شده است. جامعه آماری در این تحقیق را کلیه کارشناسان صف و ستادی، مدیران و متخصصین شاغل در بیمه سامان در سطح شهر تهران تشکیل میدهند. خبرگان مورد اشاره، علاوهبر تسلط و تخصص موضوعی به صورت علمی، به صورت عملی نیز با صنعت بیمه در ارتباطمی باشند. روش نمونه گیری تصادفی می باشد که تعداد کل جامعه آماری این تحقیق در حدود ۲۰۰ نفر می باشد لذا برای تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران استفاده شد. و تعداد ۱۳۵ نفرتعیین گردید. برای تعیین روایی پرسشنامه مورد استفاده از نظر خبرگان استفاده شده است. پایایی ابزار تحقیق با استفاده از روش از آلفای کرونباخ ۰/۸۳۳ تعیین گردید. نتایج بدست آمده حاکی از تاثیر مثبت اعتماد اجتماعی مشتریان بر موفقیت بازاریابی الکترونیکی شرکت بیمه سامان است. نتایج حاصله برای نهادهای سیاستگذار و ناظر بر این صنعت و همچنین سایر محققان کاربردی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.