بررسی رابطه قابلیتهای فناوری اطلاعات و مدیریت ارتباط با مشتری با عملکرد نمایندگیهای بیمه مورد مطالعه:نمایندگی های بیمه ایران در استان خراسان رضوی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه قابلیتهای فناوری اطلاعات و مدیریت ارتباط با مشتری با عملکرد نمایندگیهای بیمه مورد مطالعه:نمایندگی های بیمه ایران در استان خراسان رضوی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه قابلیتهای فناوری اطلاعات و مدیریت ارتباط با مشتری با عملکرد نمایندگیهای بیمه مورد مطالعه:نمایندگی های بیمه ایران در استان خراسان رضوی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه قابلیتهای فناوری اطلاعات و مدیریت ارتباط با مشتری با عملکرد نمایندگیهای بیمه مورد مطالعه:نمایندگی های بیمه ایران در استان خراسان رضوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه قابلیتهای فناوری اطلاعات و مدیریت ارتباط با مشتری با عملکرد نمایندگیهای بیمه مورد مطالعه:نمایندگی های بیمه ایران در استان خراسان رضوی :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

دراین پژوهش به بررسی رابطه قابلیتهای فناوری اطلاعات و مدیریت ارتباط با مشتری، با عملکردنمایندگیهای بیمه ایران در استان خراسان رضوی پرداخته شده است . با توجه به نقش برجسته فناوری اطلاعات و روند رو به رشد استفاده از آن در دنیای امروزی و همچنین اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری،ضرورت بررسی و مطالعه در این دو حوزه و بررسی میزان تعامل آنها با یکدیگر برای افزایش عملکرد سازمانها امری ضروری به نظر میرسد. چرا که چنانچه سازمانی بخواهد در دنیای پر سرعت و رقابت امروز به فعالیت خود ادامه دهد و حتی از رقبا پیشی گرفته و نسبت به آنها مزیت رقابتی بدست آورد ناگزیر بهاستفاده از فناوری اطلاعات درون سازمان خود است. این پژوهش با توجه به هدف، کاربردی و از نظر ماهیت پژوهش از نوع توصیفی )پیمایشی همبستگی( است. جامعه آماری شامل تمامی نمایندگیهای -بیمه ایران در استان خراسان رضوی به تعداد ۳۸۳ نمایندگی می باشد. نمونه پژوهش شامل کارکنان)کارکنان عمومی و مدیران( که در نمایندگیهای بیمه در بخشهای فناوری اطلاعات و مدیریت ارتباط با مشتری مشغول به کار هستند ) ۱۹۳ ( میباشد که پرسشنامهها در بین آنها توزیع شد. نتایج حاصل ازپژوهش نشان داد که بین قابلیتهای فناوری اطلاعات و عملکرد نمایندگیهای بیمه رابطه مثبت و معنی-داری) t=8/892 ؛ Sig= 0/000 <0/05 ( و همچنین بین مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد نمایندگیهای بیمه ارتباط منفی و معنادار وجود دارد ) t=-2/244 ؛ Sig= 0/027 <0/05 .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.