تحلیل راهکارهای افزایش رضایتمندی درمشتریان موسسه اعتباری کوثراصفهان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحلیل راهکارهای افزایش رضایتمندی درمشتریان موسسه اعتباری کوثراصفهان دارای ۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحلیل راهکارهای افزایش رضایتمندی درمشتریان موسسه اعتباری کوثراصفهان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل راهکارهای افزایش رضایتمندی درمشتریان موسسه اعتباری کوثراصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تحلیل راهکارهای افزایش رضایتمندی درمشتریان موسسه اعتباری کوثراصفهان :
تعداد صفحات :۴
چکیده مقاله:
امروزه در بسیاری در سازمان های موفق،رضایتمندی مشتری به عنوان یکی از معیارهای موفقیت در نظر گرفته شده است.مشتریان هسته وبقای هر سازمانی می باشند و جلب رضایتمندی او از موضوعات کلیدی است که در دنیای رقابتی حاضر می تواند موجبات ترقی یک مجموعه را فراهم آورده است و این موسسه به شدت بر روی بهبود فعالیت هایی که موجب افزایش رضایتمندی مشتریان می شود،سرمایه گذاری می کنند و از طرف دیگر تحقیقات انجام شده نشان می دهد که رضایت مشتری بر روی حفظ و جذب بیشتر مشتریان و در نتیجه بر سودآوری و موفقیت سازمان ها در عرصه رقابت تاثیرگذار است.در این مقاله رابطه کیفیت و رضایتمندی مشتریان،رضایتمندی ،اعتماد و وفاداری مورد بررسی قرار گرفت وکیفیت،اعتماد و وفاداری رابطه معناداری با رضایتمندی مشتریان داشت و یکی از راههای افزایش رضایتمندی مشتریان رسیدگی به شکایات مشتریان عنوان شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.