بررسی تاثیر سبک آموزش تعاملی بر خودکارآمدی دانش آموزان دوره ابتدایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر سبک آموزش تعاملی بر خودکارآمدی دانش آموزان دوره ابتدایی دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر سبک آموزش تعاملی بر خودکارآمدی دانش آموزان دوره ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر سبک آموزش تعاملی بر خودکارآمدی دانش آموزان دوره ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر سبک آموزش تعاملی بر خودکارآمدی دانش آموزان دوره ابتدایی :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر سبک آموزش تعاملی برخودکارآمدی دانش آموزان دوره ابتدایی بود. طرح پژوهش نیمه آزمایشی و از نوع طرح پیش آزمون- پس آزمون با گروه کنترل بود. جامعه آماری کلیه دانش آموزان پسر دوره ابتدایی منطقه خانمیرزا در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ بودند که از این جامعه تعداد۶۰ دانش آموز انتخاب شده و به صورت تصادفی در ۲ گروه ( ۳۰ آزمایش) و (۳۰ کنترل) با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای انتخاب شده و جایگزین شدند. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه خودکارآمدی استفاده شد. تجزیه و تحلیل داده باتحلیل کواریانس انجامگرفت. نتایج پژوهش نشان دادکه آموزش سبک تعاملی بر خودکارآمدی در دانش آموزان تاثیر دارد. در واقع آموزش سبک تعاملی باعث افزایش خودکارآمدی در دانش آموزان میشود. با توجه به اینکه سبک آموزش تعاملی فرایندی پویا است که مستلزم ارتباط و عمل متقابل بین دانش آموزان ومعلمان است؛ بنابراین استفاده از این روش میتواند میزان خودکارآمدی دانش آموزان را بهبود بخشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.