آزمون فرضیه مبتنی بر قواعد اگر- آنگاه فازی، و کاربرد آن در بررسی پیشرفت درسی دانش آموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
آزمون فرضیه مبتنی بر قواعد اگر- آنگاه فازی، و کاربرد آن در بررسی پیشرفت درسی دانش آموزان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد آزمون فرضیه مبتنی بر قواعد اگر- آنگاه فازی، و کاربرد آن در بررسی پیشرفت درسی دانش آموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آزمون فرضیه مبتنی بر قواعد اگر- آنگاه فازی، و کاربرد آن در بررسی پیشرفت درسی دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن آزمون فرضیه مبتنی بر قواعد اگر- آنگاه فازی، و کاربرد آن در بررسی پیشرفت درسی دانش آموزان :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
در این مقاله، با به کارگیری روش آزمون فرضیه مبتنی بر قواعد اگر- آنگاه فازی، نقش خود کارآمدی ریاضی و خود پنداره ریاضی بر پیشرفت ریاضی دانش آموزان مطالعه شده است. برای انجام مطالعه تعداد ۳۰۱ دانش سال سوم متوسطه به دو پرسشنامه در مورد خود کارآمدی ریاضی و خود پنداره ریاضی پاسخ دادند. برای مدل سازی و تحلیل داده ها از سیستم استنتاج فازی به روش استلزام لارسن و با تابع عضویت مثلثی استفاده شده است. شیوه تحلیل و ارزیابی نتایج، یک شیوه آزمون فرضیه است که در آن، قواعد اگر آنگاه فازی در مورد خود کارآمدی و خود پنداره و پیشرفت ریاضی استفاده شده است. این قواعد براساس عملگرهای حاصلضرب ساخته شده اند. نتایج حاصل نشان می دهد که اگر خودکارآمدی ریاضی دانش آموزان، متوسط (یا یالا) و خودپنداره ریاضی آنها متوسط باشد آنگاه عملکرد ریاضی دانش آموزان در حد متوسط خواهد بود، اگر خودکارآمدی متوسط (یا بالا) باشد عملکرد ریاضی در حد متوسط خواهد بود، و اگر خودپنداره ریاضی در حد متوسط باشد آنگاه عملکرد ریاضی نیز در حد متوسط خواهد بود. افزون اینکه، یافته ها نشان می دهند که خودکارآمدی ریاضی بالا یا متوسط لزوما منجر به عملکرد ریاضی بالا نمی شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.