مقایسه بادبندهای برون محور با سیستم دوگانه حاوی این بادبندها


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه بادبندهای برون محور با سیستم دوگانه حاوی این بادبندها دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه بادبندهای برون محور با سیستم دوگانه حاوی این بادبندها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه بادبندهای برون محور با سیستم دوگانه حاوی این بادبندها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه بادبندهای برون محور با سیستم دوگانه حاوی این بادبندها :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

مطالعات در زمینه ی مزایای سیستم مهاربندی خارج از مرکز از اواخر دهه ی هفتاد و اوایل دهه ی هشتاد مطرح و در دهه ی نود در آیین نامه های طراحی سازه های فولادی مقاوم در برابر زلزله وارد شد و در سطح بین المللی مورد توجه و استقبال قرار گرفت، اخیرا نوعی از این مهاربندها با پیوند قایمدر کشورهای پیشرفته ی صنعتی برای موارد خاصی به کار گرفته شده است. استفاده از این نوع مهاربند به دلیل رفتار لرزه ای مناسب آن، هم در طراحی سازه های مقاوم در برابر زلزله و هم در مقاوم سازی سازه های موجود مورد توجه بوده است. خسارات مالی و جانی ناشی از زلزله های دهه ی اخیر اهمیت مقاوم سازی ساختمان ها را در برابر زلزله بیش از پیش آشکار نموده است. از سویی دیگر پیشرفت های حاصل شده در تیوری طرح ظرفیت زمینه را برای دستیابی به راهکارهای اصولی جهت تلفیق محاسن سیستم های قاب خمشی (MRF (و مهاربند واگرا (EBF (و تشکیل یک سیستم ترکیبی که مزایای مطلوب هر دو سیستم را به طور همزمان داشته باشد را فراهم نموده است. با توجه به کاربرد روزافزون انواع مختلف مهاربندهای خارج از مرکز در ایران و به دلیل عدم توجه به طرح صحیح این نوع مهاربندها و فقدان آیین نامه ای مشخص برای طراحی آنها و از طرف دیگر به دلیل رفتار لرزه ای مناسب ایننوع مهاربندها در مقایسه با دیگر سیستم های مهاربندی انجام مطالعات بیشتر بر روی رفتار این مهاربندها لازم به نظر می رسد. هدف اصلی این تحقیق بررسی و ارزیابی رفتار سیستم های قاب خمشی حاوی مهاربند واگرا و تعیین میزان تاثیرگذاری این نوع سیستم می باشد. مشاهده شد که با افزایش تعداد طبقات، نسبت ظرفیت باربری ابتدا افزایش و سپس کاهش می یابد و انتظار می رود دو سیستم در تعداد طبقات بالاتر به نسبتی ثابت میل پیدا کنند. نسبت ظرفیت باربری سیستم دوگانه به سیستم قاب خمشی به طور متوسط، ۳۶/۵ برابر می باشد. با افزایش تعداد طبقات از میزان اختلاف تغییرمکان ها کاسته می شود به طوریکه در تعداد طبقات ۵ و ۹ تقریبا تغییرمکان ها یکسان می شود. نسبت تغییرمکان متوسط برای ۴ مدل مورد بررسی، ۶۹/۳ برابر می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.