ارزیابی و سنجش وضعیت روسازی ها و نحوه محاسبه PCI هر خرابی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی و سنجش وضعیت روسازی ها و نحوه محاسبه PCI هر خرابی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی و سنجش وضعیت روسازی ها و نحوه محاسبه PCI هر خرابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی و سنجش وضعیت روسازی ها و نحوه محاسبه PCI هر خرابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی و سنجش وضعیت روسازی ها و نحوه محاسبه PCI هر خرابی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

در حال حاضراحداث هر کیلومتر راه درکشور(بسته به مورد)بین ۲/۰ الی ۲۰ میلیارد ریال هزینه در بر دارد که خود گویای این واقعیت است که راه هااز جمله سرمایه های عمده ملی هستند نیاز بناها و زیر ساخت ها ( مانند پل، ساختمان، سد، وراه و…) به دراختیار داشتن یک سیستم مدون و مجهز تعمیرو نگهداری به نسبت توسعه و افزایش حجم فعالیت های آنها فزونی میابد. وجود یک سیستم مجهز و برنامه ریزی شده تعمیرات و نگهداری از آن رو ضروری و الزامی است که کنترل مستمر و اطلاع کامل از اوضاع و احوال و نحوه عملکرد ساختمان، ابنیه، راه را ممکن می سازد و لذا ارایه مطلوبترین سرویس های تعمیراتی واخذ بهترین روش ها برای تداوم کار با حداکثر بازدهی و تحمل حداقل هزینه امکان پذیر است. موضوع تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده به منزله موضوع نگهداری و صیانت از کل مجموعه زیر ساخت و سیستم جلوه گراست از جمله اهداف تعمیر و نگهداری از یک طرف افزایش زمان قابلیت استفاده و بهره وری از سیستم های موجود و کاهش نرخ و تواتر خرابی و از کار افتادگی این سیستم هاست و از طرف دیگر افزایش طول عمر مفید اقتصادی زیر ساخت بخش های موردنظر می باشد. لذااین گونه فعالیت هامیبایست طبق برنامه ریزی صحیح و علمی صورت انجام پذیرد و بر پایه اصول محاسبات آماری و ریاضی مبتنی گردند و به منظور نیل به مقاصد فوق و برای آنکه بتوان وضعیت یک روسازی را بنحو قابل اعتمادی پیش بینی نمود می بایست درجه بندی عینی و قابل تکرار برای شناسایی وضعیت روسازی استفاده نمود. روشی که در این مجموعه به منظور ارزیابی وضعیت روسازی ها ارایه می شودروش شاخص وضعیت روسازی(PCI(می باشدکه با استفاده از تجهیزات ابتدایی نه پیشرفته نظیر متر، خط کش، شمشه، تراز و گونیاو با در اختیار داشتن کتابچه راهنمای نحوه محاسبه PCI نیزامکان پذیراست. PCI یک نشانه عددی است که مقدار آن از صفر برای یک روسازی غیر قابل استفاده تا صد برای یک روسازی کاملا بی عیب و نقص تغییر می کند. محاسبه PCI براساس نتایج یک بررسی چشمی صورت می گیردکه در آن نوع، شدت و میزان یا سطح تراکم خرابی مشخص می شود. درجه اضمحلال روسازی تابعی است از نوع، شدت، و سطح تراکم خرابی که با استفاده از ضرایب کاهندگی تعیین می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.