بررسی تاثیر نرم افزار Algebrator بر میزان یادگیری دانش آموزان پایه نهم راهنمایی پسر شهرستان مهران در سال تحصیلی ۹۴-۹۵


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر نرم افزار Algebrator بر میزان یادگیری دانش آموزان پایه نهم راهنمایی پسر شهرستان مهران در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر نرم افزار Algebrator بر میزان یادگیری دانش آموزان پایه نهم راهنمایی پسر شهرستان مهران در سال تحصیلی ۹۴-۹۵  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر نرم افزار Algebrator بر میزان یادگیری دانش آموزان پایه نهم راهنمایی پسر شهرستان مهران در سال تحصیلی ۹۴-۹۵،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر نرم افزار Algebrator بر میزان یادگیری دانش آموزان پایه نهم راهنمایی پسر شهرستان مهران در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

رشد آموزش بستگی زیادی به رشد تکنولوژی و نرم افزار های آموزش دارد.این تحقیق به مطالعه ی تاثیر نرم افزارalgebrator در یادگیری دروس ریاضی راهنمایی پایه ی نهم شهرستان مهران می پردازد. برای رسیدن به این هدف دو گروه از دانش آموزان شهرستان مهران از استان ایلام با حدود ۳۰ نفر جمعیت با روش انتخاب شبه آزمایشی از میان حدود ۳۵۰ دانش آموز پایه ی نهم پسر انتخاب و به دو گروه پانزده نفره ی کنترل و آزمایش تقسیم شد. در این آزمون ۲۰ سوال از کتاب سوالات استاندارد پرسمان گاج[۱] در اختیار دانش آموزان گروه آزمایش و گروه کنترل فرار گرفت بر اساس نتایج آزمون t نشان می دهد که تفاوت معنا داری بین میانگین نمره پس آزمون گروه شاهد(۱۲/۱۳) که با روش تدریس سنتی آموزش دیدند و میانگین نمره ی پس آزمون گروه آزمایش که با استفاده از نرم افزارalgebrator آموزش دیدند در سطح ۰/۰۰۲ وجود دارد.از آنجایی که سطح معناداری تست لون نیز بیشتر از ۰/۰۵ بود ، بنابر این مقدارt برای واریانس های برابر در نظر گرفته شد زیرا که میانگین نمره ی پس آزمون دو روش فوق الذکر دارای واریانس برابر بودند. با توجه به معناداری آزمون t مستقل بین دو روش آموزشی و مقایسه ی میانگین نمرات پس آزمون دو روش فوق الذکر; چنین استنباط می شود که آموزش ریاضی از طریق نرم افزارalgebrator در مقایسه با آموزش از طریق وایت برد و ماژیک (تدریس سنتی) به میزان بیشتری بر یادگیری دانش آموزان تاثیر دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.