بررسی رابطه قابلیت یادگیری سازمانی و عملکرد شرکت از طریق مدیریت ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه قابلیت یادگیری سازمانی و عملکرد شرکت از طریق مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه قابلیت یادگیری سازمانی و عملکرد شرکت از طریق مدیریت ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه قابلیت یادگیری سازمانی و عملکرد شرکت از طریق مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه قابلیت یادگیری سازمانی و عملکرد شرکت از طریق مدیریت ارتباط با مشتری :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

نگرش شرکتها و موسسات به لحاظ گسترش فضای رقابتی به ناگزیر بر جلب هر چه بیشتر رضایت مشتری برای فروش و کسب سود بیشتر متمرکز شده است. با گذر از اقتصاد سنتی و شدت یافتن رقابت در ابعاد نوین، مشتری بهصورت رکن اصلی و محور تمام فعالیتهای سازمانها درآمده است؛ بهنحوی که از دیدگاه رقابتی، بقا و تداوم حیات سازمانها در گرو شناسایی و جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود است. هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر قابلیت یادگیری سازمانی از طریق مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد شعب بانک ملی شهر یزد است. جامعه آماری پژوهش را ۶۶ کارمند و مدیر شعب بانک ملی در شهرستان یزد تشکیل میدهند. برای گردآوری دادهها از سه نوع پرسشنامه: قابلیت یادگیری سازمانی، عملکرد سازمان و مدیریت ارتباط با مشتری استفاده شده است. جهت تجزیه و تحلیل دادهها از نرمافزارهای SPSS و Lisrel و آزمونهای ضریب همبستگی پیرسون، رگرسیون خطی و چند متغیره و تحلیل عاملی بهرهگیری شده است. نتایج نشان داد میان متغیرهای قابلیت یادگیری سازمانی، عملکرد شرکت و مدیریت ارتباط با مشتری ارتباط معنادار وجود دارد، از طرفی تاثیر قابلیت یادگیری سازمانی بر عملکرد سازمان تایید و مشخص گردید. همچنین نتایج نشان داد که بیشترین قابلیت یادگیری سازمانی در مولفه تعهد مدیریتی است، در میان مولفههای عملکرد سازمانی مولفه رضایت کارکنان در رتبه نخست قرار دارند و در میان مولفههای مدیریت ارتباط با مشتری مولفه یکپارچگی تکنولوژی بیشترین میانگین و مولفه عدم تمرکز از بین دیگر مولفهها، کمترین میانگین ۳.۳۹را دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.