برنامهریزی تصادفی روز پیش امنیت مقید مشارکت واحدهای حرارتی و بادی در حضور خودروهای برقی با در نظر گرفتن نحوه مشارکت واحدهای حرارتی در تامین انرژی مورد نیاز برای شارژ خودروهای برقی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
برنامهریزی تصادفی روز پیش امنیت مقید مشارکت واحدهای حرارتی و بادی در حضور خودروهای برقی با در نظر گرفتن نحوه مشارکت واحدهای حرارتی در تامین انرژی مورد نیاز برای شارژ خودروهای برقی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد برنامهریزی تصادفی روز پیش امنیت مقید مشارکت واحدهای حرارتی و بادی در حضور خودروهای برقی با در نظر گرفتن نحوه مشارکت واحدهای حرارتی در تامین انرژی مورد نیاز برای شارژ خودروهای برقی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برنامهریزی تصادفی روز پیش امنیت مقید مشارکت واحدهای حرارتی و بادی در حضور خودروهای برقی با در نظر گرفتن نحوه مشارکت واحدهای حرارتی در تامین انرژی مورد نیاز برای شارژ خودروهای برقی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن برنامهریزی تصادفی روز پیش امنیت مقید مشارکت واحدهای حرارتی و بادی در حضور خودروهای برقی با در نظر گرفتن نحوه مشارکت واحدهای حرارتی در تامین انرژی مورد نیاز برای شارژ خودروهای برقی :
تعداد صفحات :۸
چکیده مقاله:
امروزه به دلایل اقتصادی و افزایش آلودگی هوا، استفاده از منابع انرژی بادی در کنار واحدهای بخاری مورد توجه بسیاری از کشورها قرار گرفته است. این در حالی است که استفاده از این منابع به دلیل عدم قطعیت در تولید توان، سیستم قدرت را با چالشهایی امنیتی و اقتصادی فراوانی رو به روکرده است. این مقاله یک روش موثر و کارآمد مشارکت امنیت مقید واحدها SCUC برای جبران عدم قطعیت توان بادی با استفاده از خودروهای برقی قابل اتصال به شبکه قدرت ) v2g ) پیشنهاد میکند. مدل پیشنهادی، برنامهریزی scuc را در دو حالت مشارکت و عدم مشارکت واحدهای حرارتی در تولید توان مورد نیاز برای شارژخودروهای برقی ارایه میدهد. مدل پیشنهادی یک مدل خطی آمیخته با اعداد صحیح ) MILP ( است. برای نشان دادن کارایی مدل مورد نظر از شبکه قدرت ۶ باس استاندارد IEEE استفاده شده است. نتایج شبیهسازی نشان میدهد که اگر واحدهای حرارتی در تامین توان مورد نیاز برای شارژ خودروهای برقی شرکت کنند، هزینه بهرهبرداری به میزان قابل توجهی کاهش میابد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.