تحلیل جوامع برند آنلاین بر پایه ی شبکه های اجتماعی با روش شبکه نگاری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحلیل جوامع برند آنلاین بر پایه ی شبکه های اجتماعی با روش شبکه نگاری دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحلیل جوامع برند آنلاین بر پایه ی شبکه های اجتماعی با روش شبکه نگاری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل جوامع برند آنلاین بر پایه ی شبکه های اجتماعی با روش شبکه نگاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تحلیل جوامع برند آنلاین بر پایه ی شبکه های اجتماعی با روش شبکه نگاری :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
در بازارهای به شدت رقابتی امروز، مدیران شرکت ها در جستجوی روش های جدیدی برای آگاه ساختن مردم از محصولات خود و بهبود برندهستند و برای رسیدن به این مقصود از روش های بازاریابی متنوعی برای جذب بیشتر مشتریان، استفاده می کنند. بسیاری از شرکت ها با بهره گیری از قابلیت های جوامع برند و رسانه اجتماعی، از سایت های شبکه اجتماعی برای ایجاد جوامع برندی استفاده می کنند. در این پژوهش که بر پایه ی روش تحقیق کیفی با عنوان شبکه نگاری و با بهره گیری از نرم افزار تحلیل داده مکس کیودا انجام شده است، دو نمونه از جوامع برند در بستر شبکه ی اجتماعی اینستاگرام را مورد مطالعه قرار داده یم. بدین منظور صفحات دو برند پرطرفدار گوشی هوشمند (سامسونگ و سونی) را هدف قررادادیم و ابتدا محتوای کامنت کاربران را تحلیل کرده سپس محتوای پست های صفحه کدگذاری شد تا به این پرسش تحقیق جواب داده شود که آیا استراتژی های رسانه های اجتماعی و تبلیغات دهان به دهان ارتباطی با فرایند تصمیم خرید مشتری دارد. نتایج پژوهش نشان داد، بهره گیری از قابلیت های شبکه های اجتماعی، منجر به نگرش مثبت به برند و ایجاد قصد خرید در مشتریان می شود و نظرات کاربران به نسبت محتوای تولید شده توسط بازاریابان، تاثیر بیشتری بر روی تصمیم خرید سایر اعضای صفحه برند دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.