بررسی تاثیرپذیری وفاداری مشتریان از سیستم سوییچینگ بانکی – مطالعه موردیسیستم بانکی شهرستان رودسرارتقای بانکداری الکترونیکی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیرپذیری وفاداری مشتریان از سیستم سوییچینگ بانکی – مطالعه موردیسیستم بانکی شهرستان رودسرارتقای بانکداری الکترونیکی دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیرپذیری وفاداری مشتریان از سیستم سوییچینگ بانکی – مطالعه موردیسیستم بانکی شهرستان رودسرارتقای بانکداری الکترونیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیرپذیری وفاداری مشتریان از سیستم سوییچینگ بانکی – مطالعه موردیسیستم بانکی شهرستان رودسرارتقای بانکداری الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیرپذیری وفاداری مشتریان از سیستم سوییچینگ بانکی – مطالعه موردیسیستم بانکی شهرستان رودسرارتقای بانکداری الکترونیکی :

تعداد صفحات :۵

چکیده مقاله:

به منظور کاهش هزینه ها، افزایش سود و بالابردن سطح رضایتمندی مشتریان پرداختن به کیفیت خدمات امری ضروری است. این پژوهش به بررسی تاثیرپذیری وفاداری مشتریان از سیستم سوییچینگ بانکی در سیستم بانکی شهرستان رودسر می پردازد. اتصال تمام بانک های کشور یا به عبارتی ایجاد حلقه سوییچینگ یکی از عمده ترین اقدامات در بهبود و پیشرفت بانکداری الکترونیکی است، سوییچینگ به معنای یکپارچه شدن تمامی بانکها به وسیله یک هسته مرکزی است. راه اندازی و راهبری سوییچ ملی گام موثری در جهت تحقق اتصال شبکهپرداخت بانک ها به یکدیگر و نهایتا ایجاد زمینه برای انجام مبادلات بین بانکی به صورت الکترونیکی برداشته است. این مطالعه به بررسی رابطه بین اجرای کامل سوییچینگ و انواع سه گانه وفاداری (شناختی، احساسی و کنشی) می پردازد. جامعه آماری تحقیق همه مشتریان تمامی بانک های دولتی و خصوصی است. نمونه آماری بر اساس روش خوشه ای طبقه بندی تصادفی به حجم ۵۰۰ نفر تعیین شده است. سپس معناداری فرضیه های پژوهش را با ازمون d سامرز مورد تحلیل قرار گرفت و نتیجه بیان می کند که گرچه رابطه معناداری بین اجرای کامل سوییچینگ و وفاداری احساسی مشاهده نشده است ولی بین اجرای کامل سوییچینگ و وفاداری شناختی و کنشی مشتریان بانکی شهرستان رودسر وجود دارد، ولی بر اساس اطلاعات بدست امده رابطه معناداری بین اجرای کامل سوییچینگ و وفاداری احساسی مشاهده نشده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.