استخراج عوامل موثر بر قصد خرید الکترونیکی در بین افراد جامعه(مطالعه موردی استان گیلان)


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 استخراج عوامل موثر بر قصد خرید الکترونیکی در بین افراد جامعه(مطالعه موردی استان گیلان) دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد استخراج عوامل موثر بر قصد خرید الکترونیکی در بین افراد جامعه(مطالعه موردی استان گیلان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استخراج عوامل موثر بر قصد خرید الکترونیکی در بین افراد جامعه(مطالعه موردی استان گیلان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن استخراج عوامل موثر بر قصد خرید الکترونیکی در بین افراد جامعه(مطالعه موردی استان گیلان) :

تعداد صفحات :۵

چکیده مقاله:

این مقاله رویکرد کاملی در شناسایی مولفه های تاثیر گذار بر قصد خرید الکترونیکی مشتریان ارایه می دهد که شامل متغیرهایی نظیر: رضایت، وفاداری، تصویر برند، نگرش شخصی، سهولت استفاده، درتعامل بودن و تبلیغات د هان به دهان الکترونیکی می باشد. هدف مقاله برجسته کردن عواملی است که بیشترین تاثیر را بر قصد خرید الکترونیکی مشتریان دارند وبا وجود آنها نرخ خرید الکترونیکی مشتریان افزایش می یابد. تحقیق با استفاده از پاسخنامه های جمع آوری شده در سطح استان گیلان که از پرسشنامه معتبری با بررسی مبانی نظری و یافته های پژوهش های منتشر شده پیشین، به دست آمده بود، انجام شد. در نهایت ۲۵۰ پاسخ دهنده در تحقیق شرکت داده شدند و سرانجام ۱۳ فرضیه تنظیم و برای تعیین میزان تاثیرگذاریشان تست شدند. این مقاله مطالعه تاییدی و یک مدل پژوهشی ارایه داده است، مطالعات محدودی در رابطه با عوامل تاثیرگذار بر قصد خرید الکترونیکی مشتریان وجود دارد. از آنجاکه سازمان های مختلف به طور مداوم در جستجوی راه های جدید برای بدست آوردن مزیت رقابتی هستند. با توجه به اهمیت این موضوع و نقش موثر متغیرهای تاثیرگذار بر احتمال خرید افراد، نیاز به این یافته ها برای بهبودکارایی تجارت الکترونیک، تقویت نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف آن احساس می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.