ارایه الگوریتمی جهت ارزیابی رفتار مشتریان بانکی با استفاده از منطق فازی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارایه الگوریتمی جهت ارزیابی رفتار مشتریان بانکی با استفاده از منطق فازی دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارایه الگوریتمی جهت ارزیابی رفتار مشتریان بانکی با استفاده از منطق فازی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه الگوریتمی جهت ارزیابی رفتار مشتریان بانکی با استفاده از منطق فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارایه الگوریتمی جهت ارزیابی رفتار مشتریان بانکی با استفاده از منطق فازی :
تعداد صفحات :۶
چکیده مقاله:
برای موفقیت یک سازمان، لازم است تا مشتریانش را به درستی درک کرده و برای هر کدام از آنها، برنامه ویژه ای را تدوین نمایند و با استفاده از ا ستراتژی های بازاریابی و ارایه خدمات، بقای سازمانی خود را تداوم بخشند. از آنجا که مشتریان هر بخش خواسته های یکسانی دارند، به یک طرح بازرایابی و یک محصول خاص به شیوه ای مشابه، پاسخ می دهند. بخش بندی کمک می کند با تقسیم یک بازار بزرگ به بخش های کوچک تر، منابع سازمان بطور بهینه صرف مشتریان اصلی شود. سازمان ها با دسته بندی مشتریان خود، سیاست های ارایه خدمات ویژه به مشتراین وفادار و یا راهکارهای جلوگیری از رویگردانی مشتریان ناراضی را تدوین می کند.یکی از مدل هایی که برای ارزیابی رفتار مشتریان بسیار مورد توجه قرار گرفته است، مدل RFM می باشد. از انجایی که ممکن است بعضی از این پارامترها به صورت کیفی بیان شوند، لذا برای پوشش دادن به این وضعیت، از منطق فازی استفاده شده است در این تحقیق از یک سیستم فازی ممدانی ترکیبی با مدل RFM، برای ارزیابی رفتار مشتریان بانکی استفاده شده است نتایج حاصل از تحقیق، می تواند در بخش بندی مشتریان بانکی براساس رفتارشان و ارایه خدمات بهتر به آنها، نقش بسزایی را ایفا نماید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.