بررسی تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر کیفیت خدمات و رضایت مشتریان با استفاده ازمعادلات ساختاری(مطالعه موردی: شعب بانک صادرات شهرستان یزد)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر کیفیت خدمات و رضایت مشتریان با استفاده ازمعادلات ساختاری(مطالعه موردی: شعب بانک صادرات شهرستان یزد) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر کیفیت خدمات و رضایت مشتریان با استفاده ازمعادلات ساختاری(مطالعه موردی: شعب بانک صادرات شهرستان یزد) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر کیفیت خدمات و رضایت مشتریان با استفاده ازمعادلات ساختاری(مطالعه موردی: شعب بانک صادرات شهرستان یزد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر کیفیت خدمات و رضایت مشتریان با استفاده ازمعادلات ساختاری(مطالعه موردی: شعب بانک صادرات شهرستان یزد) :
تعداد صفحات :۲۱
چکیده مقاله:
تجارت در محیطی رقابتی و پویا بنگاه ها را ملزم می کند تا به طور مداوم قابلیت ها و عملکرد تجاری خود را بهبود بخشیده و ارتقاء دهند. یکی از عوامل تعیین کننده اصلی بقای شرکت در چنین شرایطی، کاربرد مدیریت کیفیت فراگیر است . هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر کیفیت خدمات بانکی و رضایت مشتریان می باشد. جامعه آماری شامل کلیه کارکنان و مشتریان شعب بانک صادرات شهر یزد است، که با استفاده از شیوه نمونه گیری تصادفی خوشه ایی، ۲۰۰ نفر از کارمندان و ۴۰۰ نفر از مشتریان به عنوان نمونه انتخاب و بررسی شدند. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه بود و برای آزمون فرضیه های پژوهش از مدل معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج به دست آمده نشان داد که مدیریت کیفیت فراگیر تاثیر معنی داری بر رضایت مشتریان، دارد. در این میان تاثیر آن با واسطه کیفیت خدمات به مقدار زیادی افزایش یافت
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.