بررسی تاثیر استفاده از کارت امتیازی متوازن بر مزیت رقابتی(مطالعه موردی: شرکت سیم و کابل البرز)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر استفاده از کارت امتیازی متوازن بر مزیت رقابتی(مطالعه موردی: شرکت سیم و کابل البرز) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر استفاده از کارت امتیازی متوازن بر مزیت رقابتی(مطالعه موردی: شرکت سیم و کابل البرز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر استفاده از کارت امتیازی متوازن بر مزیت رقابتی(مطالعه موردی: شرکت سیم و کابل البرز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر استفاده از کارت امتیازی متوازن بر مزیت رقابتی(مطالعه موردی: شرکت سیم و کابل البرز) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

مزیت – رقابتی از موضوعات مهمی است که در سالهای اخیر در ادبیات مدیریت و بازاریابی استراتژیک مورد تاکید قرار گرفته است. در این رابطه، چشم اندازهای متفاوتی نسبت به عوامل تعیین کننده و موثر ارایه شده است. یک چالش مهم مدیران سازمان ها به طورکلی و سازمان های ایرانی به طور اخص، به اجرا درآوردن استراتژی هایی است که با تفکر و تامل و با استفاده از روش سیستماتیک تنظیم شود؛ که در این راستا می توان به روش کارت امتیازی متوازن BSC اشاره نمود. لذا، در این مقاله به بررسی تاثیر استفاده از کارت امتیازی متوازن بر مزیتت رقتابتی در شرکت سیم و کابل البرز پرداخته شده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و بر مبنای گردآوری اطلاعات از نوع توصیفی پیمایشتی استت. -جامعه آماری تحقیق، شامل کلیه کارکنان و مدیران شرکت کابل البرز و روش نمونه گیری پژوهش، تصادفی ساده می باشد. بر این اساس تعداد ۳۰ تن از کارکنان و مدیران شرکت کابل البرز به عنوان نمونه آماری انتخاب گردید. جهت تجزیه و تحلیل های استنباطی داده های تحقیق از آزمون رگرسیون چندگانه استفاده به عمل آمد. نتایج به دست آمده نشان داد، منظر مشتری، فرآیندهای داخلی و منظر مالی تاثیر مثبت معناداری بتر مزیت رقابتی در شرکت سیم و کابل البرز دارد؛ ولی منظر رشد و یادگیری تاثیر مثبت معناداری بر مزیت رقابتی در شرکت سیم و کابل البرز ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.