ارایه مدلی جامع از عوامل موثر بر خریدهای ناگهانی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه مدلی جامع از عوامل موثر بر خریدهای ناگهانی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه مدلی جامع از عوامل موثر بر خریدهای ناگهانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه مدلی جامع از عوامل موثر بر خریدهای ناگهانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه مدلی جامع از عوامل موثر بر خریدهای ناگهانی :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

خرید آنی در طول سالیان زیادی، توجه فیلسوفان، اقتصاددانان، روانشناسان، محققان پزشکی و جرم شناسی را به سوی خود جلب کرده است. علاوه بر این، محققان بازاریابی نیز علاقه مداومی نسبت به رفتار خرید آنی نشان داده اند. خرید آنی آنلاین بر آن دسته خریدهایی تاکید دارد که مرزهای منطقی و متداول فرآیند خرید را درهم می شکند و بدون ارزیابی جایگزین-های متعدد و سبک سنگین کردن پیامدها، به طور عمده پس از تاثیرپذیری فرد از نوعی محرک درونی یا بیرونی و در مدت زمانی بسیار کوتاه، رخ می دهد. توجه به عوامل تاثیرگذار بر خریدهای آنی بسیار مهم است، لذا در این مقاله تلاش شده است که پس از کاوش در مبانی و ادبیات موضوع به ارایه یک مدل جامع از عوامل موثر بر خریدهای ناگهانی بپردازیم. جهتدستیابی به اطلاعات مورد نیاز از مطالعات کتابخانه ای و اینترنتی، همچنین نظرات و ایده های اساتید و صاحب نظران مربوطه استفاده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.