تحلیل عددی اثرات مکان دمش و مکش مجزا بر روی ایرفویل ناکا ۰۰۱۲ در زوایای متفاوت جت


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل عددی اثرات مکان دمش و مکش مجزا بر روی ایرفویل ناکا ۰۰۱۲ در زوایای متفاوت جت دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل عددی اثرات مکان دمش و مکش مجزا بر روی ایرفویل ناکا ۰۰۱۲ در زوایای متفاوت جت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل عددی اثرات مکان دمش و مکش مجزا بر روی ایرفویل ناکا ۰۰۱۲ در زوایای متفاوت جت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل عددی اثرات مکان دمش و مکش مجزا بر روی ایرفویل ناکا ۰۰۱۲ در زوایای متفاوت جت :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

در این مقاله اثر مکان دمش و مکش بر روی سطح بالایی ایرفویل NACA0012 در تونل باد با خم ۹۰ درجه بصورت عددی تحقیق شده است. برای دستیابی به این هدف، اثرات قراردهی محل دمش و مکش در ابتدا و انتهای سطح بالایی ایرفویل و به ازای زاویه های مختلف جت در حالت دمش jet=30,45, 90 و حالت مکش jet=-30, -45, -90 بر روی توزیع فشار و نسبت لیفت به درگ با حل معادلات پیوستگی جرم و حرکت، ارایه می گردد. طبق نتایج، در حالت دمش، در حالتی که شکاف جت دمشی در انتهای ایرفویل باشد، توزیع فشار بیشتر از حالت ابتدای ایرفویل است. این امر برای حالت مکش نیز صادق است. همچنین در حالت دمش و مکش ماکزیمم فشار با افزایش زاویه ی جت افزایش داشته است . در حالت دمش بیشترین مقدار لیفت به درگ مربوط به کمترین مقدار زاویهی جت است و در حالت مکش بیشترین مقدار لیفت به درگ مربوط به بیشترین مقدار زاویهی جت می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.