مطالعه تاثیر ساختار سرمایه بر رابطه بین رقابت در بازار محصول و عملکرد مالی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مطالعه تاثیر ساختار سرمایه بر رابطه بین رقابت در بازار محصول و عملکرد مالی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مطالعه تاثیر ساختار سرمایه بر رابطه بین رقابت در بازار محصول و عملکرد مالی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه تاثیر ساختار سرمایه بر رابطه بین رقابت در بازار محصول و عملکرد مالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مطالعه تاثیر ساختار سرمایه بر رابطه بین رقابت در بازار محصول و عملکرد مالی :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
حداکثر کردن ارزش شرکت ها مستلزم اجرای طرح های سودآور است. در دنیای امروز با توجه به شرایط بازار رقابت تعیین روش تامین مالی مناسب برای افزایش سودآوری وادامه حیات شرکت ها امری ضروری است. هدف این مطالعه تاثیر ساختار سرمایه بر رابطه بین رقابت در بازار محصول و عملکرد مالی است. بدین منظور به ترتیب ساختار سرمایه و رقابت در بازار محصول متغیر مستقل و عملکرد مالی متغیر وابسته می باشد. جامعه آماری پژوهش شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادر تهران و نمونه مورد مطالعه، شامل ۱۴۸ شرکت پذیرفته شده طی سال های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۴ است. روش پژوهش توصیفی- پیمایشی و از نظر ارتباط بین متغیرها علی است و از نظر هدف کاربردی و از لحاظ رخداد، پس رویدادی است. برای پردازش و آزمون فرضیه ها از روش رگرسیونی و داده های تابلویی و همچنین مدل اثرات ثابت استفاده شده است. یافته ها ی حاصل از آزمون فرضیه ها نشان می دهد که در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران بین رقابت در بازار محصول و عملکرد مالی رابطه منفی و معناداری وجود دارد. و ساختار سرمایه بر عملکرد مالی تاثیر مثبت و معناداری دارد و همچنین ساختار سرمایه بر رابطه بین رقابت در بازار محصول و عملکرد مالی تاثیر مثبت و معناداری دارد. در نهایت می توان پیشنهاد نمود که ساختار سرمایه شرکت ها می تواند بر عملکرد شرکت ها تاثیر داشته باشد و این تاثیرگذاری می تواند از طریق برخی از متغیرهای تعدیلی، نظیر رقابت بازار محصول و استراتژی کسب و کار تعدیل شود، بنابراین شرکت ها هنگام اتخاذ تصمیم های مربوط به تامین مالی به محیط عملیاتی خود، نظیر رقابت بازار محصول و استراتژی کسب و کار نیز توجه داشته باشند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.