مصادیق تحصیل دلیل نامشروع در فقه و قانون و بررسی ضمانت اجراهای حاکم بر آن


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مصادیق تحصیل دلیل نامشروع در فقه و قانون و بررسی ضمانت اجراهای حاکم بر آن دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مصادیق تحصیل دلیل نامشروع در فقه و قانون و بررسی ضمانت اجراهای حاکم بر آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مصادیق تحصیل دلیل نامشروع در فقه و قانون و بررسی ضمانت اجراهای حاکم بر آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مصادیق تحصیل دلیل نامشروع در فقه و قانون و بررسی ضمانت اجراهای حاکم بر آن :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

معمول آن است که زمانی که از تحصیل دلیل نامشروع سخن به میان می آید، ذهن به دلایل کیفری همچون اقرار با شکنجه و شهادت با زور و تزویر و تهدید قوای انتظامی و قضایی، اجبار، اکراه … در تحصیل دلیل و … سوق پیدا می نماید که برخلاف این موضوع با توجه به مطالعاتی که اینجانب نموده ام در دعاوی مدنی یا حقوقی نیز، می توان با چنین مصادیق تحصیل نامشروع دلیل برخورد نمود و این مسیله در دعاوی حقوقی نیز مصداق دارد. برای نمونه مقامات مربوطه برای تحصیل دلیل نامشروع می توانند، با شکنجه صدور چک چند میلیونی را بر فرد تحمیل نمایند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که تحصیل دلیل نامشروع در دعاوی حقوقی نیز مصداق دارد حال آنکه در غالب پژوهشهای صورت گرفته مصادیق تحصیل دلیل نامشروع در دعاوی کیفری مورد بررسی قرار گرفته است و ممکن است که این شایبه به ذهن خطور کند که مصادیقی در دعاوی حقوقی ندارد. حال آنکه مادر پژوهش حاضر به بررسی مصادیق آن در فقه و قانون به تفکیک پرداختیم. همچنین در قانون و در فقه ضمانت اجراهایی نیز برای اشخاصی که اقدام به تحصیل دلیل نامشروع در فقه می نمایند مقرر شده که ذیلا به تفصیل در باب آن بررسی به عمل آمده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.