مدیریت امنیت مجازی خدمات بانکی اینترنتی و تاثیر آن بر جذب مشتریان بانک تجارت


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت امنیت مجازی خدمات بانکی اینترنتی و تاثیر آن بر جذب مشتریان بانک تجارت دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت امنیت مجازی خدمات بانکی اینترنتی و تاثیر آن بر جذب مشتریان بانک تجارت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت امنیت مجازی خدمات بانکی اینترنتی و تاثیر آن بر جذب مشتریان بانک تجارت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت امنیت مجازی خدمات بانکی اینترنتی و تاثیر آن بر جذب مشتریان بانک تجارت :

تعداد صفحات :۳۲

چکیده مقاله:

از آنجا که این پژوهش به دنبال مدیریت امنیت مجازی خدمات بانکی اینترنتی و تاثیر آن بر جذب مشتریان بانک تجارتاست، پژوهش حاضر از نظر هدف، یک پژوهش کاربردی میباشد، پژوهش حاضر بر حسب نحوه اجرا از نوع پیمایشیخواهد بود. از نظر فرایند اجرا از نوع پژوهشهای کمی میباشد و از نظرمنطق اجرا استقرایی است. جامعه آماری کل کارکنانشعب بانک تجارت شهر کرمانشاه میباشد. کل شعب بانک تجارت در سطح کرمانشاه، ۳۲ شعبه و تعداد پرسنل این شعب۲۸۸ نفر هستند. با توجه به جامعه آماری، نمونه آماری این تحقیق مدیران و کارکنان شعبه بانک تجارت در شهر کرمانشاهمی باشد. در این جهت انتخاب نمونه، از روش کل شماری (نیروهای رسمی) که تعداد ۲۸۸ نفر است انتخاب و پرسشنامه دربین آنها توضیع شد. به منظور جمع آوری داده ها و اطلاعات برای تجزیه و تحلیل از پرسشنامه استفاده گردیده است.همچنین، تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزارهای SPSS22 و AMOS20 انجام شده است. نتایج نشان داد،سودمندی ادراک شده بر جذب مشتریان بانک تاثیر مثبت و معناداری دارد. استفاده آسان ادراک شده بر جذب مشتریان بانکتاثیر مثبت و معناداری ندارد. استفاده آسان ادراک شده بر سودمندی ادراک شده تاثیر مثبت و معناداری دارد. دانش و آگاهیبر جذب مشتریان بانک تاثیر مثبت و معناداری دارد. اعتماد به بانکداری آنلاین بر جذب مشتریان بانک تاثیر مثبت ومعناداری دارد. اعتماد به بانکداری آنلاین بر دانش و آگاهی تاثیر مثبت و معناداری ندارد. اطمینان ساختار یافته بر دانش وآگاهی تاثیر مثبت و معناداری دارد. اعتماد بر دانش و آگاهی تاثیر مثبت و معناداری دارد. اعتماد بر اعتماد به بانکداری آنلاینتاثیر مثبت و معناداری دارد. نوآوری بر استفاده آسان ادراک شده تاثیر مثبت و معناداری ندارد. نوآوری بر سودمندی ادراکشده تاثیر مثبت و معناداری ندارد. نفوذ اجتماعی بر سودمندی ادراک شده تاثیر مثبت و معناداری دارد. نفوذ اجتماعی بردانش و آگاهی تاثیر مثبت و معناداری دارد. نفوذ اجتماعی بر استفاده اسان ادراک شده تاثیر مثبت و معناداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.