شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان نان صنعتی در شهر مشهد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان نان صنعتی در شهر مشهد دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان نان صنعتی در شهر مشهد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان نان صنعتی در شهر مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان نان صنعتی در شهر مشهد :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر به دنبال شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان نان صنعتیدر شهر مشهد می باشد . برای تعیین تعداد نمونه از آزمون کوکرون استفاده شد. روش نمونه گیریتصادفی ساده می باشد . جمع آوری اطلاعات به روش پرسشنامه صورت گرفت و پایایی و روایی آنبررسی گردید . در این پژوهش جهت تجزیه و تحلیل داده هااز روش آمار توصیفی و آمار استنباطیاستفاده شده است . برای کمک به برقراری ارتباط میان متغیرهای تحقیق از روش آمار استنباطیهمچون آزمون کتی دو استفاده گردید و به این منظور از نرم افزار spss استفاده شد.یافته ها نشان داد کمال گرایی ،حساسیت به قیمت ، وجود سردرگمی به دلیل وجود گزینه های زیادبرای مصرف کنندگان ، حسایت به برند ، میزان جدید بودن ، عادت گرایی و وفاداری به یک نام تجاری ،آگاهی مصرف کنندگان از مزایا ، همخوانی ذایقه مصرف کنندگان و میزان دسترسی مصرف کنندگان درانتخاب نان صنعتی موثر است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.