رابطه کمال گرایی با مهارت های حل مسیله دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه شهر کوهدشت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه کمال گرایی با مهارت های حل مسیله دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه شهر کوهدشت دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه کمال گرایی با مهارت های حل مسیله دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه شهر کوهدشت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه کمال گرایی با مهارت های حل مسیله دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه شهر کوهدشت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه کمال گرایی با مهارت های حل مسیله دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه شهر کوهدشت :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
هدف پژوهش حاضر رابطه کمال گرایی با مهارت های حل مسیله دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه شهر کوهدشت بود. پژوهش به شیوه توصیفی- همبستگی انجام شد. جامعه آماری شامل کلیه دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه شهر کوهدشت بود که تعداد آنها ۲۵۱۱ نفر گزارش شد که با استفاده از جدول کرجسی- مورگان حجم نمونه، ۳۳۵ نفر تعیین و به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها از مقیاس چند بعدی کمال گرایی، ا م پی اس، (فلت و هویت، ۱۹۹۱) و پرسشنامه مهارت های حل مسیله هپنر و پترسن (۱۹۸۲) استفاده شد. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیه های تحقیق علاوه بر شاخص های آمار توصیفی از جمله میانگین و انحراف استاندارد از آزمونهای آمار استنباطی مانند آزمون ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چندگانه به شیوه گام به گام استفاده شد. نتایج نشان داد بین ابعاد کمال گرایی (خودمدار، مبتنی بر دیگران، مبتنی بر اجتماع) با مهارت های حل مسیله رابطه منفی و معناداری وجود دارد (sig<0/01). همچنین نتایج رگرسیون چندگانه به شیوه گام به گام نشان داد از بین ابعاد کمال گرایی، بعد کمال گرایی خودمدار به میزان ۰/۱۰ از واریانس مهارت های حل مسیله را تبیین می نمایند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.