بررسی رابطه آشنایی دبیران زبان انگیسی متوسطه دوره دوم شهرستان اردبیل با روش های تذریس و اثربخشی تذریس
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه آشنایی دبیران زبان انگیسی متوسطه دوره دوم شهرستان اردبیل با روش های تذریس و اثربخشی تذریس دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه آشنایی دبیران زبان انگیسی متوسطه دوره دوم شهرستان اردبیل با روش های تذریس و اثربخشی تذریس کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه آشنایی دبیران زبان انگیسی متوسطه دوره دوم شهرستان اردبیل با روش های تذریس و اثربخشی تذریس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه آشنایی دبیران زبان انگیسی متوسطه دوره دوم شهرستان اردبیل با روش های تذریس و اثربخشی تذریس :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه میزان آشنایی دبیران زبان انگلیسی متوسطه دوره دوم شهرستان اردبیل با روش های تدریس یا اثربخشی تدریس در سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵ به روش توصیفی- همبستگی انجام شد. جامعه ی آماری تحقیق کلیه ی دبیران زبان انگلیسی مدارس متوسطه دوره دوم نواحی ۱ و ۲ شهرستان اردبیل مشتمل بر ۹۷ نفر (۵۵ مرد و ۴۲ زن) بودند که کل شماری گردید و برگشت پرسشنامه ۹۴ مورد بود. برای سنجش میزان آشنایی دبیران با روش های تدریس زبان از پرسشنامه محقق ساخته شامل ۹ روش و ۵۰ سوال و برای سنجش اثربخشی تدریس از پرسشنامه چو و بولی (۲۰۰۷) استفاده شد. یافته های پژوهش نشان می دهد از لحاظ آماری در سطح P<0/05 همبستگی مثبت و معناداری بین آشنایی با روش های تدریس و اثربخشی تدریس وجود دارد و همچنین از بین روش های تدریس، روش تلقینی، ارتباطی ومشارکتی با اثربخشی تدریس معلمان رابطه مستقیم دارد اما رابطه معناداری بین روش گرامر- ترجمه، روش مستقیم، روش سمعی- بصری، روش یادگیری اجتماعی زبان، روش پاسخ کاملا فیزیکی واثربخشی تدریس وجود ندارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.