بررسی تاثیر عوامل درونی بر تصمیم خریدار


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر عوامل درونی بر تصمیم خریدار دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر عوامل درونی بر تصمیم خریدار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر عوامل درونی بر تصمیم خریدار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر عوامل درونی بر تصمیم خریدار :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

بازاریابان با مطالعه تعداد جمعیت و الگوی خرج این افراد می توانند روند اساسی الگوهای مصرف آنها راپیش بینی کنند. امروزه برای درک بهتر چرایی عملکرد مصرف کنندگان، اکثر بازاریابان از علوم رفتاریبهره می گیرند. موضوع این پژوهش، بررسی تاثیر عوامل درونی بر تصمیم خریدار می باشد. پژوهش حاضر،از نظر زمان انجام پژوهش، مقطعی؛ از نظر نتایج پژوهش، کاربردی، از نظر هدف پژوهش، توصیفی و ازنوع مطالعه موردی میباشد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه مشتریانی که از فروشگاه های مجازسامسونگ شهرستان زاهدان، در سال ۱۳۹۵ محصول یخچال فریزر سامسونگ را خریداری کرده و برایآنها فاکتور فروش صادر شده است، تشکیل میدهد که تعداد آنها ۶۲۴ نفر می باشد. که طبق جدولمورگان تعداد این نمونه ۲۴۲ نفر است. در قسمت تحلیل داده ها با استفاده از روش رگرسیون و از طریقنرم افزار spss به بررسی سوالات تحقیق پرداخته شد. آزمون سوال اصلی تحقیق نشان داد چون sig<0/05،عوامل درونی می تواند ۱ / ۱۷ % از واریانس کل تصمیم خریدار را پیش بینی کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.