بررسی تاثیر حوزه های طراحی فضای آموزشی بر میزان یادگیری دانش آموزان (مطالعه ی موردی: دانش آموزان پسر و دختر مقطع دبیرستان شهرستانممسنی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر حوزه های طراحی فضای آموزشی بر میزان یادگیری دانش آموزان (مطالعه ی موردی: دانش آموزان پسر و دختر مقطع دبیرستان شهرستانممسنی) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر حوزه های طراحی فضای آموزشی بر میزان یادگیری دانش آموزان (مطالعه ی موردی: دانش آموزان پسر و دختر مقطع دبیرستان شهرستانممسنی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر حوزه های طراحی فضای آموزشی بر میزان یادگیری دانش آموزان (مطالعه ی موردی: دانش آموزان پسر و دختر مقطع دبیرستان شهرستانممسنی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر حوزه های طراحی فضای آموزشی بر میزان یادگیری دانش آموزان (مطالعه ی موردی: دانش آموزان پسر و دختر مقطع دبیرستان شهرستانممسنی) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف اصلی مقاله ی حاضر بررسی تاثیر حوزه های طراحی فضای آموزشی بر میزان یادگیری دانش آموزان پسر ودختر مقطع دبیرستان شهرستان ممسنی است. روش پژوهش توصیفی- تحلیلی است که از لحاظ هدف کاربردی می باشد که با شیوه پیمایش انجام گرفت. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل کلیه دانش آموزان پسر و دختر دبیرستانیشهرستان ممسنی بود که تعداد آن ها ۲۵۸۱ نفر است. به منظور تعیین حجم نمونه آماری از جدول کرچسی مورگاناستفاده شد که ۳۳۵ نفر از جامعه ی آماری به عنوان نمونه انتخاب گردید. روش نمونه گیری تصادفی چند مرحله ای بود.ابزار لازم جهت گردآوری داده ها، پرسشنامه محقق ساخته ی تاثیر حوزه های طراحی فضای آموزشی و پرسش نامه یسبک های یادگیری کلب بود. پایایی پرسشنامه تاثیر حوزه های طراحی فضای آموزشی با استفاده از روش آلفای کرانباخ۸۶ / ۰ و برای پرسش نامه ی سبک های یادگیری کلب ۸۴ / ۰ به دست آمده است که نشان از همسانی درونی و پایاییبسیار مناسبی برای این ابزارها می باشد. در سطح استنباطی با توجه به هدف پژوهش، جهت بررسی تاثیر حوزه هایطراحی فضای آموزشی بر میزان یادگیری، از آزمون کای دو استفاده شد. نتایج نشان داد که حوزه های فضای آموزشی(حوزه فضایی، حوزه روانی، حوزه فیزیکی، حوزه رفتاری) بر میزان یادگیری دانش آموزان تاثیر دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.