ارزیابی و رتبه بندی شاخص های تاثیر گذار بر توسعه ی صنعت توریسم در قزوین


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی و رتبه بندی شاخص های تاثیر گذار بر توسعه ی صنعت توریسم در قزوین دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی و رتبه بندی شاخص های تاثیر گذار بر توسعه ی صنعت توریسم در قزوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی و رتبه بندی شاخص های تاثیر گذار بر توسعه ی صنعت توریسم در قزوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی و رتبه بندی شاخص های تاثیر گذار بر توسعه ی صنعت توریسم در قزوین :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

امروزه توریسم به عنوان پدیدهای نگریسته میشود که بر جنبه های بسیاری از زندگی جوامع تاثیرگذار است. هر ساله میلیون هانفر در سرتاسر دنیا بعنوان توریست به کشورها و شهرهای مختلف مسافرت می کنند. بنابراین نفع بردن از این پدیده بسیارگسترده و در حال گسترش بیشتر و ایجاد درآمد از محل آن، برای مدیران کشورها و شهرها به هدف جذابی تبدیل شده است.در این تحقیق به دنبال ارزیابی عوامل موثر بر توسعه صنعت توریسم در استان قزوین می باشیم. جذب توریسم که شاخصاصلی توسعه گردشگری میباشد با متغیرهایی چون نیات رفتاری، وفاداری و رضایت اندازه گیری می گردد و همچنینمتغیرهایی همچون کیفیت خدمات (رضایت از زیرساخت های) ارایه شده، تصویر یا برند شهری نیز بعنوان متغیرهای تاثیرگذاربررسی می گردند. تحقیق حاضر از دیدگاه خبرگان به بررسی عوامل می پردازد، و متغیرهای یاد شده نیز دیدگاه خبرگان رامورد سنجش قرار می دهند. در این تحقیق از تکنیک ANP استفاده شده است. این تکنیک ها برای تعیین اولویت بندیشاخص ها استفاده شده و داده های موردنیاز برای هرکدام از این تکنیک ها از طریق توزیع پرسشنامه میان خبرگان به دست آمدهاست. پس از بررسی به عمل آمده تعداد ۱۴ زیرشاخص در ۴ حوزه کلی کیفیت جاذبه های توریستی، ارزش های درک شده،رضایت از زیرساخت ها و تصویر مقصد جهت ارزیابی و اولویت بندی شاخص های تاثیرگذار بر صنعت توریسم استخراج گردید.در ادامه با حضور خبرگان در جلسات طوفان فکری استراتژی های صنعت گردشگری استان قزوین تهیه گردید. سپس بااستفاده از فرآیند تحلیل شبکه ارزیابی و رتبه بندی شاخص های تاثیرگذار بر توسعه ی صنعت توریسم انجام شد و به ترتیبابعاد کیفیت جاذبه های توریستی، ارزش درک شده، رضایت از زیرساختها، تصویر مقصد اولویت بندی شد و در بین شاخص ها:جاذبه های شهری و تعداد آنها، شبکه گسترده حمل ونقل جاده ای، ریلی و هوایی، وجود تورها و آژانس های قوی در شهربیشترین امتیاز را کسب کرده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.