رابطه بین مدیریت دانش مشتری و بهبود عملکرد کارکنان


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین مدیریت دانش مشتری و بهبود عملکرد کارکنان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین مدیریت دانش مشتری و بهبود عملکرد کارکنان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین مدیریت دانش مشتری و بهبود عملکرد کارکنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین مدیریت دانش مشتری و بهبود عملکرد کارکنان :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

لاتین CKM حوزه ای از مدیریت است که در آن رویه های KM برای حمایت از تبادل دانش مشتری در سازمان و بین سازمان و مشتریان آن به کار گرفته می شود و جایی که دانش مشتری برای CRM ، برای بهبود فرایند های CRM از قبیل خدمت به مشتری ، حفظ مشتری و سودمندی روابط مورد استفاده قرار می گیرد . مدیریت دانش مشتری در بردارنده فرآیندهایی است که با شناسایی و اکتساب اطلاعات مشتری و نیز ایجاد و بهره برداری از دانش مشتریان مربوط می باشد.تحقیق حاضر از لحاظ هدف تحقیق کاربردی است چرا که نتایج یافته هایش برای حل مشکلات خاص درون سازمان انجام می شود. و تلاشی برای پاسخ دادن به یک معضل و مشکلات عملی که در دنیای واقعی وجود دارد در این تحقیق به دنبال رابطه مدیریت دانش مشتریCKM بر بهبود عملکرد سازمان مدیران و کارشناسان بانک مهر اقتصاد استان مازندران می پردازد .و از لحاظ گردآوری داده ها ، توصیفی و از نوع همبستگی می باشد . هدف اصلی این تحقیق بررسی رابطه مدیریت دانش مشتری بر بهبود عملکرد سازمان مدیران و کارشناسان بانک مهر اقتصاد استان مازندران می باشد . بانک مهر اقتصاد استان مازندران دارای ۲۹۲ نفر کارمند و دارای ۴۱ شعبه می باشد که در این تحقیق به طور تصادفی ۱۱۳ پرسشنامه از بین ۲۱ شعبه و همچنین کارشناسان سرپرستی تکمیل کردیده است . و تجزیه وتحلیل آماری بر روی آن انجام گرفته و نتایج تجزیه و تحلیل اطلاعات به شرح تفصیل در این تحقیق بیان می گردد . تعداد ۳ نسخه از این پرسشنامه قبل از توزیع عمومی در اختیار ۱ نفر از کارشناسان یکی از موسسات نمونه قرار گرفت که امتیاز آن محاسبه گردید .در این پژوهش برای محاسبه همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته از همبستگی رتبه ای استفده می شود بر اساس یافته های تحقیق بین مولفه های مدیریت دانش مشتری کارشناسان و مدیران بانک مهر اقتصاد استان مازندران بر بهبود عملکرد سازمان رابطه معناداری وجود دارد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.